Opinie użytkownika (2)

Po podejściu do...
Po podejściu do lady byłam pierwszym klientem. Pracownik przywitał mnie słowami " dzień dobry, zapraszam na pyszną rybę, polecam dziś Mirunę z cebulką". Przyjrzałam się oferowanym produktom i zapytałam czym jest " ajwar", pracownik wyjaśnił, że jest to pasta bakłażanowo- paprykowa. Niektóre z produktów jak miruna i dorsz były dostępne tylko po jednej sztuce, co nie wyglądało zadowalająco. Poprosiłam finalnie o mirunę, pracownik zachęcił mnie do nakładania ciepłych dodatków i zaoferował zupę rybną. Po nałożeniu dodatków, pracownik podsumował moje zamówienie, zapytał czy życzę sobię coś do picia. Wybrałam sok pomarańczowy. Na koniec transakcji kasjer powiedział na głos kwotę i poprosił o jej uiszczenie, wydał mi bezbłędnie resztę, wręczył paragon, kupony rabatowe i powiedział " smacznego, zapraszam ponownie".

Daria_376

28.01.2016

North Fish

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu na...
Po wejściu na salę sprzedaży zauważyłam specjalny kącik dla czworonogów, świeżą wodę oraz karmę dla poszczególnych rodzajów zwierząt. Komunikacja informowała, że jest to sklep przyjazny zwierzętom i klient może odwiedzać sklep razem ze swoim pupilem. Po około minucie od wejścia do sklepu podeszłam do działu zaopatrzenia świnek morskich. Pracownik profesjonalnie mnie obsłużył. Najpierw przywitał mnie, zadał pytanie otwarte " jakiego asortymentu Pani poszukuje?" i zaczął badanie potrzeb. Szukałam podkładu do klatki dla świnek morskich, nie wiedziałam czy mam zakupić trociny, granulat, pachnący piasek czy sianko. Pracownik bardzo dokładnie wskazał zastosowanie każdego z asortymentu i polecił mi zakup trocin oraz sianka. Pracownik polecał też podkład leśnopodobny. Pracownik dał mi wiele rad odnośnie karmienia świnek, dowiedziałam się, ze na przykład nie można podawać rukoli ani sałaty czy też mleka- które powoduje cukrzycę. Pracownik zaproponował mi produkty dodatkowe- suchą karmę i zapytał czy może mi w czymś jeszcze pomóc. Następnie skierowałam się do kasy. Przy kasie kasjer przywitał mnie serdecznie, zaproponował smakołyki dla zwierząt i wręczył gazetkę promocyjną. Na zakończenie powiedział, " dziękuję za wizytę w Maxi Zoo, zapraszam ponownie".

Daria_376

28.01.2016

Maxi ZOO

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi