Podczas ostatniej wizyty w restauracji McDonald’s w Oleśnicy miałem okazję sprawdzić zarówno jakość obsługi, jak i samego jedzenia. Ogólne wrażenie było bardzo dobre – obsługa była szybka i sprawna, a pracownicy przy kasie uśmiechnięci i chętni do pomocy. Menu zostało podane jasno, a zamówienie przyjęto bez żadnych pomyłek. Dużym plusem było również to, że jedzenie zostało przygotowane naprawdę szybko – już po kilku minutach mogłem odebrać świeżą i ciepłą kanapkę wraz z frytkami.
Restauracja była dobrze zorganizowana pod względem przestrzeni – stoliki czyste i wolne miejsca łatwo dostępne. Atmosfera wewnątrz była przyjemna, panował porządek, a mimo sporej liczby gości nie było problemu z hałasem.
Jednak minusem, który zwrócił moją szczególną uwagę, była toaleta. Niestety, nie była w takim stanie, jakiego można by się spodziewać po tej marce – na podłodze znajdowały się resztki papieru, a sedes wymagał dokładniejszego umycia. To dość istotny element, bo czystość toalet mocno wpływa na ogólne poczucie komfortu i wizerunek restauracji.
Podsumowując – wizyta w McDonald’s wypadła pozytywnie, jedzenie i obsługa spełniły moje oczekiwania, ale poprawa utrzymania higieny w toaletach zdecydowanie podniosłaby jakość całego doświadczenia.
Ostatnio odwiedziłem sklep Kaufland w Oleśnicy i muszę przyznać, że byłem bardzo zadowolony z wizyty. Sklep zrobił na mnie dobre wrażenie – jest przestronny i czysty, a produkty są wyraźnie oznaczone, co ułatwia szybkie znalezienie potrzebnych rzeczy. Szczególnie zwróciłem uwagę na szeroki wybór świeżych warzyw i owoców – wyglądały naprawdę apetycznie i były dobrze wyeksponowane.
Na plus zasługuje również obsługa. Podczas zakupów poprosiłem jedną z pracownic o pomoc w odnalezieniu konkretnego produktu. Zareagowała bardzo uprzejmie, od razu wskazała mi odpowiednią alejkę i zrobiła to z uśmiechem, co sprawiło, że poczułem się jako klient potraktowany z szacunkiem.
Jedynym elementem, który moim zdaniem można by poprawić, jest liczba kas otwartych w godzinach największego ruchu. Kolejka była dość długa i musiałem chwilę poczekać. Gdyby w tym czasie działało więcej stanowisk, zakupy byłyby jeszcze bardziej komfortowe.
Podsumowując – Kaufland to sklep, do którego chętnie wrócę. Pozytywna atmosfera, szeroki asortyment i uprzejma obsługa sprawiają, że zakupy są przyjemne, a drobne niedogodności łatwo można wyeliminować.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.