Opinie użytkownika (1)

Tego samego dnia...
Tego samego dnia dzwoniło dwóch różnych konsultantów aby zaoferować nową umowę. Konsultanci powtarzali bezmyślnie tą samą formułkę jak to firma się cieszy, że tak długo z nią jestem, jaki jestem wyjątkowy i jak oni dbają o mnie. Wszytko było by dobrze, gdyby nie to, że dwie osoby powtórzyły to samo. Po pierwszym konsultancie nawet się nad tym nie zastanawiałem, odebrałem to jako coś miłego, wiedząc jednak, że jest to raczej standardowy tekst.Uważam, że konsultanci powinni być informowani o wcześniejszych rozmowach i mieć więcej scenariuszy rozmów.Najgorsze jednak jest to, że zaproponowanej oferty (nowy numer, nowa taryfa, nowe rachunki - przy zachowaniu obecnej umowy, czyli dwa numery nie wiadomo po co) konsultant nie potrafił wyjaśnić. Nie potrafił mnie przekonać, że jest sens posiadania dwóch numerów w jednej sieci.

Dominik_25

28.02.2012

heyah

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi