Opinie użytkownika (1)

Obserwacja miała na...
Obserwacja miała na celu zweryfikowanie jakości obsługi klienta w punkcie kasowym - informacja odnośnie przysługujących posiadaczowi kart stałego klienta o możliwości wymiany punktów na upominki, polityki rabatowej itp. Uważam, że obsługa stara się być kompetentnta i rzetelna, niestety, zabrakło mi dokładnych informacji odnośnie możliwości przelania punktów z utraconej, aczkolwiek wciąż ważnej karty, na kartę wydaną ponownie. Ogólne wrażenie o personelu jest pozytywne, jednakże są chwile, kiedy klient może czuć się pozostawiony sam sobie z problemem lub niestety przysłowiowo odesłany z kwitkiem. Dopiero moja ponowna analiza treści zawartch w folderze informacyjnym pozwoliła mi przekonać panią z obsługi, że to jednak ja jako klientka mam rację.

Dorota_487

12.02.2010

Carrefour Express

Placówka

Świdnik, al. Lotników Polskich 2d

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi