Opinie użytkownika (2)

Pomieszczeniu schludne czyste,...
Pomieszczeniu schludne czyste, ulotki uporządkowane. Na drzwiach informacja o najbliższych placówkach oraz godzinie otwarcia placówki. Po wejściu do oddziału stałam dłuższą chwilę na środku pracownicy nie zainteresowali się moją osobą. Pomimo że nie było w ogóle innych klientów. Wręcz powiedziałabym że unikali kontaktu wzrokowego. W końcu podeszłam do najbliższego pracownika i nie zdążyłam powiedzieć w jakieś sprawie przyszłam od razu usłyszałam, że Pani jest teraz zajęta i kazała podejść do innej. Kolejny pracownik wyglądał na niezadowolonego, poprosiłam go o zaprezentowanie mi propozycji rachunku osobistego. Położył mi ulotki na biurku, poinformował mnie o cenie. Nie wnikał do czego byłby mi on potrzebny, na czym mi zależy. Nie przedstawił prawie żadnej korzyści posiadania rachunku, wspominał tylko o cechach produktu. Podziękowałam a pracownik nie zapytał czy byłabym zainteresowana propozycją, a także nie zapytał o żadną formę kontaktu ze mną. Nawet nie dał mi swojej wizytówki. wychodząc stwierdziłam że nie chciałabym mieć u nich rachunku osobistego.

Edyta_599

10.08.2013

Bank BPH

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 10

Nie zgadzam się (0)
Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu leżały nieuporządkowane ulotki, pojedyncze sztuki leżały na ziemi. Po wejściu do sklepu przywitał mnie ochroniarz. Poszukiwałam odżywki do włosów natychmiast zostałam skierowana na odpowiedni dział. Obsługa była profesiolana od razu gdy pracownik zauważył że dłuższą chwile znajduję się przy półce podszedł i zapytał czy może mi pomóc. Skorzystałam z pomocy, poszukiwałam odżywki do puszących i kręconych włosów, niestety pracownik nie potrafił mi wskazać która z zaproponowanych firm byłaby odpowiednia dla mnie. Gdy dopytywałam jakie są różnice pomiędzy konkretną odżywką firmy Marc Antony a Organix niestety nadal nie umiał określić czym się różnią i która byłaby bardziej odpowiednia dla mojego typu włosów. Pomimo nie uzyskanej pomocy, pracownik dopytywał czy może mi jeszcze w czymś pomóc. Pracownicy znajdujący się na sklepie zajmowali się swoimi obowiązkami, brak prywatnych rozmów. Nic nie zastawiało przejść pomiędzy półkami. Sklep był bardzo przytulny, na każdą półką opis co poniżej się znajduje. Po podejściu do kasy, zapytano czy mam kartę członkowską, od razu zaproponowano mi jej założenie. A także zaproponowano dodatkowy produkt który aktualnie znajdował się w promocji. Kasjerka uśmiechnięta a także czysto i schludnie ubrana, w firmowej. Włosy spięte makijaż delikatne, paznokcie zadbane kolor delikatny pastelowy. Przy wyjściu ochroniarz pożegnał mnie. Ogólnie bardzo miłe wrażenie, po za brakiem wiedzy pracownika .

Edyta_599

10.08.2013

Hebe

Placówka

Gliwice, Plac Piastów 6

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi