Opinie użytkownika (7)

Obsługa w filii...
Obsługa w filii banku bardzo miła i rzeczowa. Z chęcią odpowiada na pytania i pomaga rozwiązywać problemy. Gorzej jest z infolinią tego banku. Obsługa często odsyła od jednej osoby do drugiej a w rezultacie i tak musiałam pisać bo przez telefon nie umiano mi pomóc. Ogólna ocena banku pozytywna. W siedzibie banku czysto i schludnie, na korytarzu jest nawet dystrybutor z wodą dla klientów.

Elżbieta_149

19.07.2009

Bank BPH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (22)
Obsługa miła i...
Obsługa miła i znająca się na asortymencie który sprzedaje. Sklep dobrze zaopatrzony, wiele promocji. Można negocjować ceny. Wystrój sklepu po remoncie niewiele uległ zmianie ale nadal jest schludnie i ładnie. Polecam zakupy w tym sklepie.

Elżbieta_149

19.07.2009

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (21)
Tankowałam dziś na...
Tankowałam dziś na stacji BLISKA w Krasnymstawie i muszę powiedzieć, że mimo iż była to niedziela i w dodatku godziny wieczorne to jestem mile zaskoczona. Obsługa uśmiechnięta, pomocna, sklep na stacji dobrze zaopatrzony. Przy dystrybutorach papierowe ręczniki i rękawiczki jednorazowe. Wszędzie czysto. Było całkiem miło.

Elżbieta_149

04.06.2009

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
Sklep dobrze zaopatrzony....
Sklep dobrze zaopatrzony. Z obsługą to już gorzej. Albo namolna albo jej nie ma. Ostatnio kupowałam drukarkę, pudełko zaklejone nie pozwolono mi sprawdzić, czy zawiera wszystko co trzeba, po przyjechaniu do domu okazało się, że brakuje jednego tuszu ( w instrukcji pisało, że tusz niezbędny bo z czipem i inaczej drukarka nie będzie działać) zadzwoniłam do sklepu najpierw powiedzieli mi, że tusz to opcjonalny jest a następnie po przeczytaniu im co pisze w instrukcji kazali przyjechać i zakupić tusz dodatkowo. Tak też zrobiłam. Okazało się, że zakupiony tusz nie posiada czipa i nie nadaje się do drukarki. Znowu telefon do sklepu, rozmowa z personelem jak poprzednio dopiero rozmowa z kierownikiem dała rezultat okazało sie, że tusz już na mnie czeka. Straciłam pieniądze na telefony i jazdę oraz tusz który nie pasuje do drukarki. Zastanawiam się tylko gdzie był wcześniej tusz z pudełka??? Dodam jeszcze, że kiedyś jak kupowałam radio samochodowe w tej firmie w pudełku brak było polskiej instrukcji dopiero jak zapytałam się telefonicznie o polską wersje językową instrukcji powiedziano mi, że należy przyjechać to mi zrobią ksero. (Na pudełku pisało że instrukcja w języku polskim znajduje się w środku) Te dwa punkty to tylko za ceny i wyposażenie.

Elżbieta_149

03.06.2009

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (25)
Szybka dostawa. Duży...
Szybka dostawa. Duży wybór asortymentu i smaczna pizza. Super promocje.

Elżbieta_149

03.06.2009

Halo Pizza

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (18)
Ogólna obserwacja pozytywna,...
Ogólna obserwacja pozytywna, personel na kasach miły ale na stoisku z wędlinami zależy jaka zmiana. Panie nie zawsze zdejmują opakowanie z wędliny przed krojeniem. Wózki z towarem do wyłożenia na półki często zalega między regałami i ciężko przejść z wózkiem z zakupami.

Elżbieta_149

03.06.2009

Carrefour

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (31)
Obserwacja dotyczyła obsługi...
Obserwacja dotyczyła obsługi klienta w Banku BOś w Chełmie. Wypadła ona dość przeciętnie, personel niezbyt miły. W pierwszej kolejności załatwia prywatne sprawy a dopiero obsługuje petentów.

Elżbieta_149

03.06.2009

Bank Ochrony Środowiska

Placówka

Chełm, Lubelska 8

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi