Opinie użytkownika (1)

Opisuje zachowanie pani...
Opisuje zachowanie pani ze stanowiska obslugi klienta. Po zakupach podeszlam do jednej z kas (tam gdzie byla najkrotsza kolejka) i spedzilam w niej ponad 5 min. Wedlug obowiazujacej zasady (jesli stoisz ponad 5 minut w kolejce otrzymasz od nas 5 zl) udalam sie do punktu obslugi klienta po owe przyslugujace mi 5 zl. Pani rozmawiala przez telefon ignorujac mnie, po czym po krotkiej wymianie zdan rzucila na lade to 5 zl. Musze przyznac ze taka rekacja miala miejsce nie pierwszy raz. Punkt obslugi klienta, ktory powinien byc miejscem przyjaznym klientom, wrecz przeciwniem kojarzy mi sie bardzo zle. Panie robia wszystko zeby nigdy wiecej nie skorzystac z tego przywileju. Mam wrazenie, ze jest cos nie tak. Uwazam, ze kierownictwo powinno wycofac sie z pewnych akcji marketingowych, jesli pracownicy nie potrafia sie z nich profesjonalnie wywiazac.

Emka

08.05.2009

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi