Opinie użytkownika (2)

Stanowisko do obsługi...
Stanowisko do obsługi kredytów hipotecznych.Bardzo miła ,zyczliwa obsługa ze strony pracownicy banku.Przerażonemu klientowi pani jest w stanie powoli ,cierpliwie wytłumaczyć krok po kroku jak starać sie o kredyt i jakie potrzebne są dokumenty.Kilkakrotnie w ciągu tygodnia zachodziłam tam,ze swoimi wątpliwościami i i za kazdym razem zostałam mile przyjeta.Wyczerpujące odpowiedzi,fachowe doradztwo.Nawet umowilysmy sie ze pani w ciagu dwoch dni dowie sie szczegułów nie zwiazanych bezposrednio z kredytem tylko z urzedem skarbowym i zadzwoni do mnie by rozwiac moje wątpliwosci.Obsługa w najlepszym wydaniu,doradca elegancko i schludnie ubrany.Oddział banku malutki ale stanowisk i miejsca w zupelnosci wystarcza ,by bez kolejki załatwic sprawę.

Ewa_1351

27.10.2012

Bank Millennium

Placówka

Gdańsk, Stary Rynek Oliwski 7

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo dobrze...
Sklep bardzo dobrze zaopatrzony począwszy od podstawowych artykułow codziennego urzytku poprzez kuchnie orientalne a skonczywszy na skarpetkach i płynach do prania.Wszystko co trzeba mozna kupić w jednym miejscu.Jest tez gazetka z ofertami promocyjnymi.Wydawałoby sie ,ze sklep przez ktorego progi przewija sie rzesza klientow powinien miec swieze wędliny i mięso.Niestety tak nie jest.Są produkty, ktore wydają sie leżec w tym samym miejscu przez kilka dni.Podeschnięte,o kolorze niezachęcajacym do zakupu.Na nic zda sie rzodkiewka pokrojona w gwiazdki i fantazyjnie ułożone liście sałaty.Wędliny są zdecydowanie nieświeże.Najgorsze jest zachowanie pań w tymże dziale wędliniarskim.Zdają sie zapominac ,ze klienci sa najważniejsi.Panie sprzedawczynie szepczą do siebie ,śmieją sie i żartują a klienci muszą czekać aż sie do woli nagadają.Atmosfera w sklepie jest zdecydowanie za bardzo rozluzniona.Kompetencje tych pań oceniam na 1.nie do konca zajete sa swoimi sprawami,w przerwach dbaja o porzadek w ladach chlodniczych choc uwazam ze sprzatac powinny podczas nieobecnosci klientow.Ogólnie jest tam czysto, milo i sympatycznie,szkoda tylko ,ze cenny czas klienta wydłuża sie do maksimum.

Ewa_1351

27.10.2012

Mercus

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (10)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi