Opinie użytkownika (2)

W dniu 15.06.2015...
W dniu 15.06.2015 odbyłem rozmowę z konsultantem Ergo Hestia. Był to pierwszy kontakt telefoniczny z ubezpieczycielem. Rozmowa z konsultantem dotyczyła roszczenia ubezpieczonego z tytułu urodzenia dziecka. Intuicyjny i prosty interfejs szybko pozwolił mi na połączenie z konsultantem, czas oczekiwania trwał około 3 minut. Konsultant wysłuchał pytań zadawanych przeze mnie, następnie rzetelnie odpowiedział na każde z nich. W sposób chronologiczny przekazał instrukcje postępowania w przypadku roszczenia z tytułu urodzenia dziecka. Poinformował o potrzebnych dokumentach, które będą potrzebne Ubezpieczającemu do szybkiej finalizacji roszczenia. Cała rozmowa trwała około 5 minut. Rozmowa była prowadzona w miłej atmosferze, była rzeczowa. W pełni wyczerpała temat i okazała się pomocna w realizacji roszczenia.

Fis

15.06.2015

ERGO Hestia

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dnia 12.06.2015 odbyłem...
Dnia 12.06.2015 odbyłem wizytę w firmowym salonie Ecco w centrum handlowym Silesia City Center.Podczas wizyty zakupiłem parę obuwia trekingowego. Już przy wejściu przywitała mnie uśmiechnięta sprzedawczyni. W sklepie panował porządek, visual był przyjemny dla oka. Po upływie około 2 minut, pracownik zapytał mnie: jakich butów poszukuje. Wartym, podkreślenia jest fakt, że sprzedawca nie był nachalny i dał mi czas na zapoznanie się z asortymentem. Po nawiązaniu dialogu wybrałem 3 pary butów do przymierzenia. Sprzedawca wykazał się dużą wiedzą merytoryczną na temat każdego z fasonów. Zdecydowałem się na jedna z par. Podczas finalizacji transakcji sprzedawca poinformował mnie o środkach które mogę zastosować do pielęgnacji obuwia, zaproponował także przystąpienia do programu lojalnościowego Ecco Moments. oraz poinformował o możliwości zwrotu zakupionego towaru. Wizyta w Ecco w Silesi była przyjemnością, pracownik był kompetentny. Jedynym negatywnym odczuciem podczas wizyty w salonie obuwniczym był poziom natężenia oświetlenia. Dla mnie jako klienta oświetlenie było zbyt intensywne, co podczas 25 minutowej wizyty sprawiało dyskomfort. Szczerze polecam wizytę i zakup w sklepie Ecco

Fis

15.06.2015

ECCO

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi