Opinie użytkownika (1)

Zadzwonił do mnie...
Zadzwonił do mnie konsultant z Netii z informacją że z powodów technicznych zmieniają hasła dostępu do internetu. Uzyskałem szczegółową informację o powodach zmiany hasła i loginu. Operator poinformował mnie że w poniedziałek rano mam zalogować się nowym hasłem, że będą się ze mną kontaktowali w celu sprawdzenia czy internet działa. Poprosiłem przy okazji o sprawdzenie do kiedy trwa moja umowa i mimo że Pan z Netii dzwonił do mnie w zupełnie innej sprawie uzyskałem profesjonalną i pełną odpowiedź. Konsultant zachęcił mnie do skorzystania z nowych promocji i życzył miłego dnia. Ponieważ sam kiedyś pracowałem na infolinii mbanku oraz multibanku potrafię dobrze ocenić jak powinna wyglądać profesjonalna rozmowa z klientem.Jestem pod dużym wrażeniem.

Grzegorz_113

01.03.2009

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (13)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi