Opinie użytkownika (2)

Bardzo często robię...
Bardzo często robię zakupy w sklepie Kaufland, głównie ze względu na to, że jest blisko miejsca mojego zamieszkania. Ostatnio niestety spotkałam się z niemiłą sytuacją. Podczas kasowania produktów, pani kasjerka oświadczyła, że źle zważyłam towar. Winogrona zostały zważone jako czerwone, a miały być jako ciemne i wskazała wagę do ponownego zważenia towaru. Zdziwiłam się, bo zwracam uwagę na etykiety, ale posłusznie poszłam zważyć towar. Okazało się, że w menu wagi istotnie nie ma takiej etykiety. Poszłam o tym powiedzieć, po czym kasjerka z niezadowoloną miną typu "Ci klienci z niczym sobie nie radzą" i wzdychaniem poszła to sprawdzić. Kiedy wróciła na miejsce głośno wyraziła pretensję do innej kasjerki, że ktoś wprowadził ją w błąd. Ja natomiast nie usłyszałam od niej nic na ten temat. Rozumiem, że ktoś ją mógł wprowadzić w błąd, ale uważam, że w takiej sytuacji, klienta się przeprasza, tym bardziej, że miny pani kasjerki były nie na miejscu. Na szczęście nie wszystkie kasjerki zachowują się w ten sposób, chociaż, zdarza się, że kasjerka nie zna słów: "proszę" i "dziękuję".

Hanna_243

26.01.2014

Kaufland

Placówka

Wołomin, Wileńska 49

Nie zgadzam się (0)
01.09.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Opolu. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland jest dla nas bardzo ważna. Bardzo przepraszamy za zachowanie naszego pracownika. Pragniemy poinformować, iż Pani zgłoszenie zostało przekazane do dyrekcji marketu oraz dyrekcji regionalnej, aby podobne sytuacje już się nie powtarzały. Prosimy rownież o kontakt w opisanej sprawie z Centrum Obsługi Klienta poprzez adres e-mail service@kaufland.pl Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W sklepie x-kom...
W sklepie x-kom zakupiłam laptopa. Podoba mi się możliwość przeglądania oferty w internecie przed zakupem. Dzięki takiej możliwości mogłam porównać stosunek ceny do parametrów laptopów, porównać ceny konkretnych modeli w różnych sklepach. Ceny w x-kom okazały się najbardziej atrakcyjne. Kiedy już wybrałam konkretny model laptopa, udałam się do firmowego salonu w Centrum Handlowym. Obsługa wykazała zainteresowanie i zainicjowała rozmowę. Niestety okazało się, że nie ma na stanie modelu na który się zdecydowałam, jednak obiecano mi, że dany model będzie do odbioru już na dzień następny. Było to dla mnie miłym zaskoczeniem, bo zwykle w takim przypadku klient musi dłużej czekać. Następnego dnia otrzymałam sms z informacją, że laptop jest do odbioru. Wszystko przebiegło w bardzo miłej atmosferze. Obsługa była kompetentna - znała odpowiedź na wszystkie moje pytania. Oferowane były produkty dodatkowe np. ubezpieczenie, torba na laptopa. Zostały przekazane informacje na temat gwarancji. Jestem zadowolona z zakupu. Polecam ten skep.

Hanna_243

25.01.2014

X-KOM

Placówka

Opole, pl. Kopernika 16

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi