Opinie użytkownika (1)

Reklamowałam obuwie sportowe...
Reklamowałam obuwie sportowe które się rozkleilo po roku użytkowania. Dokladnie po 14dniach otrzymałam od paczkę zwrotna z moimi butami. Żądalam odstąpienia od umowy bądź zwrotu pieniędzy. Otrzymałam „naprawione” obuwie , które zostały sklejone a raczej zalane klejem… Naprawa odbyła się w sposób nieprofesjonalny i nieestetyczny. Buty straciły walory estetyczne. Ponadto naprawiono tylko jeden but a na deugi chyba zabrakło kleju. Nikt nie kontaktował się ze mną w celu ustalenia sposobu rozwiązania reklamacji. Nie wyraziłam zgody na naprawę mojego obuwia. Żądalam natychmiastowego zwrotu pieniędzy bądź conajmniej obniżenia ceny . Powołałam się na rzecznika Praw Konsumenta. Otrzymałam łaskawie e-mail ze w związku z tym muszę kolejny raz reklamować obuwie. Odesłałam je ponownie. Czekałam na rozstrzygnięcie reklamacji od reklamacji kolejne 14 dni. Napisano mi ze reklamacja została uznana ale nie ma takiego obuwia na stanach magazynowych . W związku z tym mam wybrać inne obuwie w tej cenie bądź droższe i dopłacić. Nie było mowy o żadnym zwrocie pieniędzy tylko narzucanie ze mam wymienić towar. KPINA! Miesiąc bez obuwia. Narzucanie swoich „praw” i zwalanie na każdym etapie winy na klienta. DRAMAT

IlonaWalkowiak_0jB1

03.11.2023

Symbiosis

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi