Opinie użytkownika (3)

Zauważyłam ten sklep...
Zauważyłam ten sklep tylko dlatego, że mój wzrok przyciągnęły kolory ubrań na wystawie. Już na samym początku zostałam z uśmiechem przywitana, zaproponowano mi pomoc. Szczególnie pomocna była pracownica przy kasie, która poinformowała mnie o terminach nowych dostaw, udostępniła wewnętrzny katalog, by pokazać modele ubrań w przyszłych dostawach, wybadała moje potrzeby, pokazała kilka konkretnych rzeczy. Mimo iż uprzedziłam, że w dniu dzisiejszym nie dokonam żadnego zakupu, zostałam obsłużona z zaangażowaniem, kompetentnie, sprawnie i z uśmiechem. Moją uwagę zwróciło przejrzyste wyeksponowanie towaru. Z chęcią wrócę tam, by uzupełnić swoją garderobę.

Iwona_28

16.03.2009

Esprit

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (19)
Przyszłam dokonać zwrotu...
Przyszłam dokonać zwrotu zakupionego dzień wcześniej towaru. Pani z-ca kierownika dała mi do wypełnienia formularz, który miałam podpisać w zasadzie "in blanco". Nie było wpisanej ani daty zakupu, ani daty zwrotu, ani nazwy produktu. Nie było również nazwiska pracownika, który przyjmował ode mnie tą reklamację. Miałam wpisać swoje imię i nazwisko, podać adres mailowy lub numer telefonu i podpisać się na niewypełnionym formularzu. Odmówiłam podania swojego maila i nr tel. ponieważ obowiązuje ustawa o ochronie danych osobowych i ponieważ nie udostępniam ich osobom postronnym. Powiedziano mi, że udostępnienie ich jest warunkiem zwrotu pieniędzy i takie są wewnętrzne zarządzenia. Nie dałam się zbyć, zażądałam kontaktu z przełożonymi, ponieważ uważałam, iż działania sklepu są wbrew obowiązującym przepisom. Obsługująca mnie pracownica z widoczna niechęcią zadzwoniła "gdzieś wyżej" i uzyskała informację, że wystarczy jeśli wpiszę zwrot " nie wyrażam zgody na udostępnienie". Z równie widoczną niechęcią wypełniła, puste dotąd rubryki, bym nie składała podpisu pod pustym formularzem. Rozmawiała ze mną, szukając czegoś w szufladach pod ladą. Dopiero po mojej uwadze, że czuję się w związku z jej zachowaniem lekceważona, nawiązała kontakt wzrokowy i dopełniła formalności potrzebnych do zwrotu gotówki. Mimo tego z jej miny i tonu, jakim się do mnie zwracała przebijało niezadowolenie. Podejrzewam, że mail i nr tel. są potrzebne w celach reklamowych. Jeśli tak jest rzeczywiście, to uczciwa informacja o tym sprawiłaby, że bez problemu wypełniłabym ta rubrykę. Niestety podczas tej wizyty czułam się jak niewygodny intruz, który ma wymagania zupełnie nie na miejscu i należy mu wyraźnie okazać swą niechęć i lekceważenie oraz zniechęcić do dochodzenia swych praw.

Iwona_28

16.03.2009

Top Secret

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (21)
Zakupy robiłam z...
Zakupy robiłam z synem w wieku licealnym. Szukaliśmy dla niego butów narciarskich. Ponieważ towar był w atrakcyjnej promocji i było go dużo, poprosiliśmy o pomoc sprzedawcę. Pan z dużym zaangażowaniem i znawstwem tematu zabrał się do rzeczy. Wyszukiwał na półkach coraz to nowe modele (wszystkie oczywiście w cenach promocyjnych), zadając synowi bardzo konkretne pytania dotyczące jego potrzeb i preferencji, sprawdzających ułożenie stopy w bucie, kazał chodzić, kucać, donosił kolejne pary z magazynu, dopóki nie znalazły się odpowiednie buty.

Iwona_28

23.02.2009

INTERSPORT

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi