Opinie użytkownika (1)

Dużo by można...
Dużo by można mówić o kompetencjach obsługi a raczej o ich braku. Zamówiłam tam komplet wypoczynkowy, w tym dwie pufy. W dniu dostawy kompletu okazało się, że jedna z puf otwieranych ma rozwarstwiony bok. Od razu złożyłam reklamację( telefonicznie było to nie możliwe kazano mi przyjechać osobiście bądź wysłać reklamacje faksem) która została rozpatrzona pozytywnie. Sam sposób realizacji reklamacji wyglądał komicznie. Pufę kazano nam przywieźć (nie mieliśmy daleko jakieś 30km). Następnie pani podała nam nr telefonu pana z firmy, która pufę wyprodukowała i stwierdziła, że mamy się kontaktować z nim w sprawie dalszego załatwienia sprawy. Pan pufę naprawił i polecił odebrać ją sobie ze sklepu. Ponownie musiałam pojawić się w sklepie. Po 30 minutach oczekiwania na panią z działu reklamacji (zrobiła sobie przerwę)mogłam odebrać swój mebel. Od pani z działu reklamacji, niby to żartem, usłyszałam zamiast przepraszam, że "do pufy się nie wchodzi". Mimo wszystko zachowałam zimną krew i wyszłam obiecując sobie, że więcej już tam mebli nie kupię.

Izabela_346

15.04.2010

Agata

Placówka

Gliwice, Pszczyńska 215

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi