Opinie użytkownika (3)

Szanowni Państwo! Bardzo mi...
Szanowni Państwo! Bardzo mi miło, że mogłem skorzystać z Państwa propozycji i podzielić się moimi spostrzeżeniami dotyczącymi obsługi w różnych miejscach, w których mam możliwość załatwiać wiele spraw. Inicjatywa ta jest przydatna dla każdego z nas - przecież każdemu zależy na czasie i właściwym poziomie obsługi i kompetencji osób, z którymi się spotykamy. Chciałem również Państwu zwrócić uwagę na błędy, jakie dostałem w korespondencji otrzymanej po zgłoszeniu się do programu Secret Client. W otrzymanym e-mailu znajdują się linki do strony internetowej: JAKOSCOBSLUGI.PL W linkach znajdują się błędy literowe: jakoscoblugi.pl oraz jakoscobsługi.pl Jestem przekonany, że to tylko drobne przeoczenie. Serdecznie pozdrawiam! Jakub C.

Jakub_504

04.08.2011

VSC

Placówka

Nie zgadzam się (1)
15.05.2022
Odpowiedź firmy
Jakubie, dziękujemy za opinię i miłe słowa. A wskazane błędy literowe w linkach znajdujących się w wysyłanych e-mailach poprawimy. Z pozdrowieniami - zespół SecretClient.
Po wejściu do...
Po wejściu do salonu sprzedaży brak klientów poza mną. Sprzedawca nie zareagował na moje wejście, brak powitania, zainteresowania, pytania dotyczącego pomocy. Po 10 minutach chodzenia po salonie i trzaskania drzwiami sprzedawca podniósł wzrok zza komputera i spojrzał, co się dzieje; w dalszym ciągu nie podchodząc do mnie. Po tym czasie podszedłem do sprzedawcy w celu uzyskania informacji. Dostałem ogólne wiadomości, sprzedawca nie wykazał chęci pomocy, udzielenia rabatu, zaprezentowania statycznie samochodu i jazdy testowej. Brak jakiejkolwiek informacji dotyczącej sposobu finansowania, ubezpieczenia, akcesorii, odkupu samochodu. Brak definicji potrzeb - sprzedawca nie zadawał pytań otwartych/zamkniętych, chęć szybkiego zakończenia rozmowy ze mną. Sprzedawca nie pozostawił do siebie kontaktu i nie wziął mojego. Wygląd salonu, lokalizacja, parking, ekspozycja samochodów - dobra.

Jakub_504

04.08.2011

Renault

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Personel stoiska mięso/wędliny/sery...
Personel stoiska mięso/wędliny/sery był zajęty sprzątaniem stanowiska pracy w czasie gdy była kolejka klientów. Klienci byli niezadowoleni, pracownik stoiska był nieuprzejmy, nie wykazywał chęci pomocy. Obsługa na bardzo niskim poziomie, przymusowa. Brak przywitania, kontaktu wzrokowego. Niezachowanie standardów przy pakowaniu i podawaniu towaru. Brak zainteresowania klientem. Zbyt długi czas oczekiwania na zakupy, ok. 3 minut, stanowisko pracy czyste.

Jakub_504

04.08.2011

Kaufland

Placówka

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi