Opinie użytkownika (2)

Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu oddałem buty do reklamacji i przy zaznaczyłem, że chcę wymianę towaru, albo zwrot gotówki. Po kilku dniach zadzwoniono do mnie, że reklamacja jest uwzględniona i zapraszają mnie do sklepu. Do Adidas Outlet dotarłem w niedzielę o 19:53, na chwilę przed zamknięciem. Podszedłem do kasy przy której znajdowała się pani, jak sądziłem z obsługi, chociaż jej ubiór nie wskazywał na to, ale stała "za kasą" więc można było wnioskować, że tam pracuje. Powiedziałem co mnie sprowadza, pani poszła na zaplecze, przyniosła dokumenty i powiedziała, że przysługuje mi wymiana towary, czyli mogę sobie wybrać coś z asortymentu sklepu. Tutaj zaprotestowałem i stwierdziłem, że wymiana, to wg mnie wymiana na ten sam towar, który reklamowałem, pani niezbyt uprzejmie stwierdziła, że u nich w sklepie tak nie jest. Więc powiedziałem, że skoro nie mają tego samego towaru, to chcę zwrot pieniędzy. Pani stanowczo odpowiedziała, że zaznaczyłem wymianę towaru więc to mi się należy. Odpowiedziałem, że zaznaczyłem również zwrot gotówki więc też mi się powinna należeć. Pani stwierdziła, że "u nich" najpierw jest brana pod uwagę wymiana towaru, a dopiero później zwrot pieniędzy, ewentualnie mogę napisać podanie do kierownika sklepu, żeby dostać pieniądze, a nie towar. Odpowiedziałem, że ok, w takim razie piszemy. Pani się zmieszała i powiedziała, żebym może lepiej przyszedł następnego dnia, bo wtedy będzie koleżanka i załatwi sprawę. Zapytałem czemu pani nie może, a koleżanka tak? Usłyszałem: "nie wiem czy w 5min zdążę". Pani "zdążyła" w niecałe 2 minuty. Wystarczyło, że napisałem na dokumencie "gotówkę otrzymałem" i złożyłem podpis. Przyszedłem "nie w porę" i "przeszkodziłem" pani, takie moje odczucie. Jak się okazało sprawę można było załatwić bez dyskusji, od ręki w 2 minuty. Mieszkam na drugim końcu miasta i wybranie się do tego sklepu to wyprawa nie na 5 minut, gdybym miał jechać raz jeszcze to straciłbym pieniądze na dojazd i czas. Na przyszłość wiem, że trzeba być stanowczym i jeśli zajdzie potrzeba to głośno krzyczeć, wtedy się da załatwić wszystko, bo po dobroci idzie to opornie.

Jakub_804

14.08.2015

Adidas

Placówka

Szczecin, Struga 42

Nie zgadzam się (0)
Udałem się do...
Udałem się do sklepu w celu nabycia dzbanka do filtrowania wody. Poszedłem na dział małe AGD, dzbanki i filtry były perfekcyjnie wyeksponowane, a na dziale panował idealny ład i porządek. Nie musiałem długo czekać aż podeszła do mnie bardzo miła, schludnie ubrana w firmową koszulę pani z obsługi działu. Grzecznie powiedziała dzień dobry i zapytała czego szukam. Opowiedziałem co mnie sprowadza do sklepu i od razu dostałem propozycję zakupu. Pani pokazała kilka różnych dzbanków i zasugerowała zakup najkorzystniejszego z kilkoma filtrami z zestawie. Byłem mile zaskoczony obsługą, ponieważ nie musiałem stać pół godziny i zastanawiać się, kalkulować, sprzedawczyni zrobiła to za mnie w 5 minut. Widać, że osoba ta zna się na asortymencie i jest profesjonalistką w swojej branży. Po wybraniu przeze mnie towaru pani zapytała czy coś jeszcze bym sobie życzył, podziękowałem, zostałem uprzejmie pożegnany. Następnie udałem się do kasy, czynne było kilka kas, więc nie musiałem stać w kolejce. Pani w kasie również mnie przywitała, zaproponowała dodatkowy towar w promocyjnej cenie oraz reklamówkę do moich zakupów, a po zapłaceniu za towar uprzejmie mnie pożegnała. Towar mi służy, a ja chętnie powrócę do tego sklepu.

Jakub_804

14.08.2015

Saturn

Placówka

Szczecin, Niepodległości 26

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi