Opinie użytkownika (1)

Dnia 5 lutego...
Dnia 5 lutego br odwiedziłem sklep w celu zakupu garnituru, koszul i krawata. Na początku sprzedawca zapytał na jaką okazję potrzebuję ww stroju i jaki fason mi odpowiada. Po czym zaproponował kilka wzorów z których wybrałem jeden garnitur. Sprzedawca doskonale ocenił rozmiar garnituru, bazując wyłącznie na obserwacji wzrokowej. Po wyborze garnituru zapytał jaki kolor koszuli mnie interesuje. Gdy już koszula była dobrana dopytywał się o kolor kreacji partnerki, by dobrać krawat. Zaproponował kilka wzorów krawatów przykładając całość (garnitur, koszula, krawat) do siebie, by wizualnie pokazać mi jak to będzie wyglądać. Na koniec wszystko starannie zapakował. Krawat okazał się gratisem (zasugerował, że w razie zmiany kreacji partnerki można go wymienić na inny). Otrzymałem również kupon umożliwiający mi na skorzystanie z promocji (kupując jedną koszulę, drugą o tej samej wartości otrzymałem gratis). Kilka dni później sprzedawca na moją prośbę zawiązał mi krawat bez żadnych problemów. Przy kontakcie z klientem (ze mną) zachował wszelkie formy grzecznościowe.

Jarosław_18

12.02.2009

Sunset Suits

Placówka

Świdnik, Wyszyńskiego 17

Nie zgadzam się (30)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi