Opinie użytkownika (1)

Wiedza i kompetencje...
Wiedza i kompetencje personelu: niestety jeden ze sprzedawców nie potrafił odpowiedzieć mi czy mają lub gdzie mają spodnie, których poszukiwałam (pokazałam zdjęcie z gazety oraz podałam cenę). Pani była nie uprzejma, żuła gumę i nie podjęła żadnej inicjatywy w szukaniu interesującej mnie rzeczy, nie poprosiła też nikogo o pomoc. Zachowanie i wygląd personelu: poza Panią, która w bardzo widoczny sposób żuła gumę reszta personelu zajmowała się sprzątaniem sklepu oraz roznoszeniem rzeczy z przymierzalni. Ubrani byli czysto i schludnie. Zajmowali się porządkowaniem salonu oraz swoimi obowiązkami. Pani, którą poprosiłam o pomoc była nie uprzejma. Oferta, cena, asortyment: w porównaniu do innych sklepów ceny nie najniższe - średnie. Asortyment niepełny – tzn. brak pełnej rozmiarówki, gdy poprosiłam jedną Panią o pomoc w poszukaniu rozmiaru usłyszałam tylko, że "jest tylko to co jest wywieszone". Organizacja i czas obsługi: na sklepie niestety nikt poza kasjerem nie obsłużył mnie w odpowiedni sposób. Kasjer był osobą rzeczową uprzejmą, podczas kasowania towaru uśmiechał sie oraz zaproponował pasek do spodni oraz poinformował mnie o promocji na spodnie i tuniki, która obowiązuje w ich sklepie. Poinformował też o czasie na zwrot lub wymianę towaru. Wygląd miejsca obsługi: na kasie i w jej obrębie panował porządek, nie było śmieci, rzeczy leżących na podłodze. Na sali sprzedaży bardzo mało rzeczy, które spadły z wieszaków, ogólnie porządek, brak papierów, kurzu na podłodze. Na przymierzalni sporo rzeczy pozostawionych przez klientów jednak było widać, że pracownicy starają się na bieżąco je porządkować i rozwieszać.

Joanna_1278

22.03.2010

Bershka

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi