Opinie użytkownika (5)

Jedna z lepszych...
Jedna z lepszych firm przewozowych. Nigdy nie miałam z nimi żadnych nieprzyjemności. Szybko, wygodnie, tanio, tak w trzech słowach można opisać usługi Polskiego Busa. Dużym plusem jest rozwinięcie linii przewozowych w ostatnim czasie

Justyna_1793

01.10.2015

FLiXBUS

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jedna z najgorszych...
Jedna z najgorszych firm kurierskich w okolicy. Kurierzy nie dzwonią do klientów oczekujących na przesyłkę. Nie trzymają się z góry ustalonych godzin dostawy ( paczka powinna dotrzeć w godzinach 9-12, dostałam ją po 21) trzeba cały dzień siedzieć w domu bo nie wiadomo kiedy kurier się pojawi.

Justyna_1793

01.10.2015

GLS

Placówka

Głogów Małopolski, Rudna Mała 47j

Nie zgadzam się (3)
Jedna z lepszych...
Jedna z lepszych infolinii z którymi miałam przyjemność się spotkać. Osoby pracujące na infolinii są kompetentne i bardzo zorientowane w działaniu firmy. W sytuacji gdzie dodzwonimy się na nieodpowiedni dział pracownik bardzo szubko przełącza połączenie na rozmowę z odpowiednim pracownikiem. W przypadku kiedy połączenie zostanie przerwane a byliśmy w trakcie rozwiązania jakiegoś problemu, pracownik oddzwania do nas by móc w pełni pomóc rozwiązać problem .

Justyna_1793

21.09.2015

Orange

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Cropp Town należy...
Cropp Town należy do tych sklepów gdzie pracownicy na wstępie nie witają nas hasłem "W czym mogę pomóc". Asortyment w Cropp Town w Millenium Hall jest dość duży w porównaniu do innych butików tej firmy w Rzeszowie. Obsługa przy kasie bardzo szybka.Jedynym minusem sieci Cropp Town to brdzo niewielkie przymierzalnie z małą ilością wieszaczków.

Justyna_1793

21.09.2015

Cropp

Placówka

Rzeszów, Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)
Od prawie roku...
Od prawie roku jestem klientką GETIN BANKU. Ponieważ do placówki swojego Banku mam ponad 30 km najczęściej w razie problemów kontaktuje się z nim za pomącą infolinii. Problemów tych niestety jest całkiem sporo, ale załatwienie ich poprzez infolinię graniczy z cudem. Przykładowo niby prosta zmiana hasła czy odblokowanie swojego konta ponieważ zbyt dużo razy wpisałam błędne dane, było nierealne. Po pierwsze instrukcje podawane na infolinii przez nagrany głos nie są precyzyjne. Pracownicy infolinii cały czas "odsyłają" jeden do drugiego, w efekcie na rozmowę z "kompetentną" osobą trzeba czekać 20-35 minut co za tym idzie wysokie opłaty za "rozmowę"

Justyna_1793

20.09.2015
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi