Opinie użytkownika (4)

W salonie dokonałam...
W salonie dokonałam zakupu okularów korekcyjnych. Pierwszy raz zajrzałam do salonu w kwietniu, na wstępny "rekonesans". Okazało się, że znalazłam atrakcyjne oprawki okularowe w dość przyzwoitej cenie, ostatecznie dostałam też na nie rabat -20%. Przy wyborze pomagała mi przemiła kobieta, nie nachalna, pomocna. Poprosiłam o odłożenie oprawek na dwa dni, kiedy wróciłam po 5 dniach, oprawki dalej na mnie czekały. W cenie okularów otrzymałam badanie wzroku - bardzo dokładne - a potem jeszcze szkła do starych okularów - przed zapłatą za darmo - żeby przetestować ich dopasowanie. Oczywiscie wrocilam, zeby zakupic nowe okulary - w pakiecie dostalam jeszcze b. ładny futerał okularowy, ściereczkę z logo firmy, wszystko zapakowane w bardzo modnej papierowej torbie firmowej.Serdecznie polecam, bo trudno o tak życzliwą obsługę!

Justyna_879

06.05.2011

Firma Optyczna Dorota Przybyła

Placówka

Kraków, Stachiewicza 36A

Nie zgadzam się (6)
Z usług szkoły...
Z usług szkoły korzystam 3 rok, bo angielskiego uczę się od podstaw.Pozytywnie oceniam pracę lektorów, ich zaangażowanie przy prowadzeniu zajęć, mam niestety uwagi, co do pracy sekretariatu. Żeby zapisać się na kolejny rok/semestr trzeba osobiście zjawić się w sekretariacie, by podpisać umowę, mimo, iż jest to kontynuacja nauki. Akurat w tym roku było dla mnie to problematyczne, ponieważ przewlekle chora ograniczałam swoje wyjścia przy niekorzystnej pogodzie początku października. Ostatecznie, po moich interwencjach i prośbach, udało mi się po opłaceniu semestru warunkowo wpisać na listę uczniów, ale wymagało to zbyt wiele zachodu. zalecam węcej elastyczności. ceny przystępne, więc za to duży plus.

Justyna_879

18.11.2010

Profi - Lingua

Placówka

Kraków, Podwale 7

Nie zgadzam się (0)
Z prawdziwą przyjemnością...
Z prawdziwą przyjemnością oceniam pozytywnie obsługę butiku Grey Wolf przy Długiej. Ekspedientki mile, uśmiechnięte, pomocne acz nie narzucające się. Znalazłam w sklepie piękną sukienkę, ale decyzję o jej zakupie odłożyłam w czasie, i kiedy zdecydowałam się, mojego rozmiaru niestety nie było. Ekspedientka pamiętała mnie, a nawet mój rozmiar, poinformowała, że może spróbować ją dla mnie zamówić. W poniedziałek dokonałam zamówienia, dziś w środę otrzymałam ze sklepu SMS, że sukienka na mnie czeka. Ubranie świetne, polskiej marki, a obsługa na wysokim poziomie, ceny do przełknięcia (sukienka 159 zł).

Justyna_879

18.11.2010

Grey Wolf

Placówka

Kraków, Długa 24

Nie zgadzam się (0)
Na wizytę u...
Na wizytę u lakarza dermatologa w ramach NFZ oczekiwałam 3 mies. Cóż, sytuacja ma miejsce wszędzie. Niemniej wizyta na konkretną godzinę wymaga wcześniejszego wyciągnięcia karty, co wiąże się z odstaniem w kolejce okolo 10 min. ponieważ wszyscy pacjencji do wszystkich lekarzy też muszą odnotować swoją obecność. Pod gabinetem lekarza okazuje się, że działa system nie kolejności wg której pacjenci przydzielani mieli godzinę wizyty, a zasada, kto dłużej siedzi pod drzwiami ten wchodzi pierwszy. Czekam więc kolejne 30 min, na wyjście pacjenta, w międzyczasie wejście pani, która "tylko chce zapytać", ponowne wejście pacjentki, która podobno w gabinecie już była, ale musi wrócić ponownie. W gabinecie widzę lekarza pochłoniętego wpisywaniem do dokumentacji poprzedniego pacjenta. Wreszcie zwraca na mnie uwagę, kiedy określam problem dowiaduje się, że lekarz problemu nie widzi. Z pewną niechęcią wypisuje skierowanie do innego specjalisty na moje życzenie. Cała wizyta trwa 6 min. Ze skierowaniem udaję się ponownie do rejestracji by umówić wizytę u kolejnego specjalisty. Kolejka jest dłuższa niż poprzednio - spędzam w niej jakieś 15 min. Szczęśliwie termin nie jest bardzo odległy - będę czekać zaledwie miesiąc!

Justyna_879

28.10.2010

SCANMED

Placówka

Kraków, Armii Krajowej 5

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi