Opinie użytkownika (1)

Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na dobrym poziomie. Pracownicy zajmujący się sprzedażą biletów są chętni do pomocy, kulturalni i w razie wątpliwości służą radą. Jeżeli bilet kupuje klient i ma przy sobie jedzenie "z zewnątrz", jak na przykład kawa z food court'u, uprzedzają o braku możliwości wniesienia tego produktu na salę kinową. Jednocześnie zachęcają do skorzystania z kawiarni i bufetu w Cinema City. Niweluje to kłopotliwe sytuacje przy wejściu na salę kinową. Uciążliwy jest brak możliwości uzyskania informacji telefonicznej na temat repertuaru i promocji. Cinema City prowadzi taką usługę, jednak w rzeczywistości, szanse dodzwonienia się są bliskie zeru. Dzieje się tak, ponieważ numer podany na stronie internetowej jest na kasy biletowe, a telefon jest odbierany tylko w przypadku braku innych klientów (w tak popularnym punkcie oznacza to bardzo rzadko). Oczywiście na prawie wszystkie potencjalne pytania można znaleźć odpowiedź na stronie internetowej, więc zainteresowany jest w stanie zaspokoić swoją wiedzę w inny sposób. Drobnym minusem jest również częsty brak zdejmowania internetowych niewykorzystanych rezerwacji na czas, czyli 30 minut przed seansem. Duża grupa zorientowanych klientów wie o tym i prosi o zwolnienie takiego niewykupionego na czas miejsca. Jednak dla osób rzadziej uczęszczających do kina oznacza to kupienie gorszego miejsca, kiedy ich "wymarzone" pozostaje wolne w trakcie seansu. Może to wynikać z faktu, że rezerwacje zazwyczaj zdejmuje manager kina, a nie pracownik przy kasie.

KKz

09.10.2016

Cinema City

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi