Posiadam wiele biżuterii z różnych salonów, jednak niestety muszę stwierdzić, że moje doświadczenie z firmą Jubitom było zdecydowanie najgorsze – zarówno pod względem jakości produktów, jak i obsługi klienta w przypadku jakichkolwiek problemów.
Kupiłam pierścionek, z którego już po dwóch miesiącach użytkowania wypadła cyrkonia. Reklamacja nie została uznana, choć naprawiono ją "grzecznościowo". Wówczas nie komentowałam tej decyzji, bo nie zdawałam sobie sprawy, że to część ich stałej polityki zabezpieczającej firmę przed dalszą odpowiedzialnością.
Niestety, po roku dokładnie ta sama cyrkonia ponownie wypadła. Tym razem również odmówiono uznania reklamacji, a za ewentualną naprawę zażądano ode mnie opłaty. Gdy zwróciłam uwagę, że chodzi o tę samą wadę, która już była zgłaszana, ponownie powołano się na wcześniejszą „grzecznościową” naprawę.
To przykre, że w dzisiejszych czasach klient zostaje z problemem i stresem, mimo że zaufał marce i zapłacił za produkt, który powinien być trwały. Zdecydowanie nie polecam
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.