Opinie użytkownika (2)

Pani za ladą...
Pani za ladą pełną entuzjazmu postanowiła mi zaproponować nową rybę w ofercie .Objaśniła mi również jak działa „bufet” z dodatkami ( ze nakładam to na co mam ochotę itd. )Powiedziała również co jest dodatkowo płatne i ile kosztuje.Do obiadu zaproponowała zupę w promocyjne cenie oraz napój.Na koniec usłyszałem pytanie dotyczące formy płatności , podziękowanie za wizytę w tej restauracji oraz zachęciła do ponownych odwiedzin

Karol_587

14.09.2018

North Fish

Placówka

Koszalin, Paderewskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Zostałem poproszony przez...
Zostałem poproszony przez znajomą o oddanie jednego artykułu ( zły rozmiar ) do sieci H&M.Towar został zakupiony za pomocą karty debetowej i normalną rzeczą jest ze jest ona również potrzebna przy zwrocie i oczywiście paragon.Posiadałem jedno i drugie…Po 15 minutach w kolejce przyszła moja kolej i usłyszałem pytanie „czy jestem właścicielem tej karty” .- NieTo zwrotu nie można dokonać ! Po czym kasjerka zawołała kolejną osobę z kolejki- Proszę pani nie pierwszy raz oddaj coś nie swojego w tej sieci czy innej i nigdy nie było z tym problemu.Taki mamy regulamin !- to proszę mi pokazać taki zapisBardzo oburzona kasjerka kazała mi czekać bo ma kolejkę -Proszę pani ja w tej kolejce czekałem 15min nie po to aby czekać dalej , teraz jest moja kolej przecież.Kasjerka pełna wściekłości wyjęła wielki regulamin , wzdychając i prychając zaczęła energicznie wertować strony regulaminu co zajęło jej kolejne 7 min.Finalnie taki zapis nie został oczywiście odnaleziony i mogłem dokonać tego zwrotu.

Karol_587

14.09.2018

H&M

Placówka

Szczecin, Mieszka I 73

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi