Opinie użytkownika (2)

Chciałabym poruszyć dwie...
Chciałabym poruszyć dwie sprawy. Pierwsza mniej ważna ale często pojawiająca się tutaj to gigantyczne kolejki do kas. Stojąc z 2 produktami mam przed sobą ze 20 klientów z wózkami wypełnionymi po brzegi. A w dodatku otwarta tylko 1 kasa.Biedny kasjer dwoi się i troi żeby obsłużyć wszyskich jak najszybciej, a drugą ręką dzwoni po innych pracowników, by usiedli na kasę.Nietety nikt nie reaguje na jego wezwania. Niestety taki widok w tym sklepie to codzienność. Druga sprawa o wiele ważniejsza!! Podchodząc do lodówek z mięsem paczkowanym zauważyłam w jednej z paczek na kotletach zieloną narośl. Skandal !!! Zgłosiłam to obsłudze i od niechcenia powiedziano mi że zaraz się ktoś tym zajmie. Lecz na drugi dzień mięso jak leżało tak leżało. Już brak mi słow na temat jakości i obsługi tego sklepu.

Katarzyna_718

16.05.2009

LIDL

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 159

Nie zgadzam się (19)
Razem z rodzicami...
Razem z rodzicami postanowiliśmy dokonać zakupu drzwi do pokoju w ilości 3 sztuki. Drzwi były w promocji. Dwie pary drzwi były w standardowych wymiarach, a jedna sztuka około 10 cm węższa. Pracownik działu po sprawdzeniu w komputerze (które to sprawdzenie zajęło 20 minut) zapewnił nas iż takie drzwi są, ale w magazynie w centrali ale zwiezienie do tego sklepu zajmie 2 tygodnie. Zgodziliśmy się na zakup tych drzwi i wpłaciliśmy zaliczkę w wysokości 50% ceny wartości. Po 2 tygodniach okazało się że w sklepie są tylko 2 pary drzwi standardowe, a 3 sztuka drzwi nie dojechała. Zostaliśmy grzecznie przeproszeni za niedoatrzenie i obiecano że drzwi zostaną dowiezione tydzień później. Postanowiliśmy że odbierzemy wszystkie 3 sztuki drzwi razem. Minął kolejny tydzień i pojawilismy się po odbiór. Tym razem okazało sie że drzwi są lecz jedna sztuka została przy dowozie poważnie uszkodzona. Obsługa już nie była taka miła gdy poinformowaliśmy ich że towarem z defektem nie jesteśmy zainteresowani. Po nieprzyjemnej rozmowie z szefem magazynu zostaliśmy zapewnieni że jeśli poczekamy kolejny tydzień (to już 4 tydzień) to drzwi dotrą całe do sklepu. I tym razem przystaliśmy na tę propozycję ( w końcu była zapłacona zaliczka za bardzo ładny towar). Postanowiliśmy zadzwonić przed kolejną wycieczką do sklepu. Obsługa magazynu powiedziała iż drzwi nie ma i nie wie kiedy będą !!! I tak musieliśmy pojechać po odbiór zaliczki. Obsługa była bardzo niemiła gdy dowiedziała się że chcemy zrezygnować z zamówienia i odebrać zaliczkę. W innym sklepie z drzwiami identyczny towar w tej samej cenie otrzymaliśmy następnego dnia z dostawą do domu.

Katarzyna_718

15.05.2009

Leroy Merlin

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 309

Nie zgadzam się (14)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi