Opinie użytkownika (2)

Bardzo dobra strona...
Bardzo dobra strona - czytelna, intuicyjna. Axa oferowała najtańsze ubezpieczenie OC, a dodatkowo dostałam zniżkę za zakup przez internet. Dodatkowy plus za szybką pracę obsługi klienta. Odpowiedź na maila otrzymała w ciągu kilku godzin. Oryginał polisy wysłany Pocztą Polską dotarł w ekspresowym tempie. Polecam.

Katik

01.04.2013

AXA

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Korzystałam z serii...
Korzystałam z serii 10 zabiegów: lipoliza ultradźwiękowa, mezoterapia bezigłowa i drenaż limfatyczny. Ofertę w cenie 599 zł zakupiłam przez serwis Groupon. Przy okazji pierwszej wizyty dowiedziałam się, że dodatkowo muszę dokupić ampułki do mezoterapii (o czym w ofercie w ogóle nie było mowy). Koszt jednej ampułki wynosił 40 zł. Niestety dopiero przy trzeciej wizycie, poinformowano mnie, że mogę wykupić zestaw ampułek w cenie 35 zł za 1 szt. Według mnie lokalizacja punktu bardzo dobra - na Powiślu, ale w bocznej uliczce. Zabiegi miałam po godzinie 18, więc nie płaciłam już opłaty za parkowanie i zawsze udawało mi się znaleźć miejsce do parkowania. La Beauty mieści się w kamienicy, na czwartym piętrze z windą. Recepcja bardzo ładna, nowoczesna. Niestety do minusów zaliczam brak gazet do czytania dla oczekujących. Gabinety wyposażone standardowo. Jakość trochę lepsza niż średnia, ale nie bardzo dobra (skóra na łożkach popękana, minimalne pęknięcia na sufitach). Do zabiegów trzeba się rozebrać i - pomimo kocy - było mi zazwyczaj zimo. Przypuszczam, że z jednego koca korzystały wszystkie pacjentki. Nie zauważyłam, żeby po zabiegu był zabrany z gabinetu. Przeszkadzały mi także bardzo duże okna. Pani zapewniały mnie, ze nic przez nie nie widać. Jeżeli chodzi o obsługę, to byłam zadowolona. Pani odpowiadały zazwyczaj na wszystkie moje pytania i sprawiały wrażenie osób, które się znają na swojej pracy. Bardzo miłe i sympatyczne. Ale praktycznie za każdym razem zabiegi przeprowadzała inna osoba. Zauważyłam, że każda z osób miała inny sposób pracy. Gdyby zabiegi przeprowadzała jedna osoba, to byłabym całkowicie tego nieświadoma. Do minusów zaliczam również ubiór pracowników. Tylko dwie osoby miały ubrania z logo firmy. Jedna z pań miała ubranie z logo zupełnie innej firmy. Na rozpoczęcie zabiegów czekałam miesiąc, ale to mi bardzie odpowiadał taki termin. Od razu zapisałam się na całą serię zabiegów, w dogodnych dla mnie godzinach. Dwa razy jednak odwołano wizyty z powodu nieobecności pracownika. Ja także raz odwołałam wizytę i nie było problemu z przeniesieniem na inny termin. W skali od 1 do 10 daję ocenę 7. Początkowo nie byłam przekonana do tej firmy. Czytałam bardzo dużo negatywnych opinii. Teraz mogę stwierdzić, że w 99 procentach się z nimi nie zgadzam. Większość minusów, to rzeczy dosyć drobne rzeczy do naprawienia. Najważniejsze, ze zabiegi okazały się skuteczne.

Katik

01.04.2013

La Beaute Clinique

Placówka

Warszawa, Cicha 5

Nie zgadzam się (5)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi