Opinie użytkownika (1)

Ponizej moja dzisiejsza...
Ponizej moja dzisiejsza korespondencja z Unisono po telefonicznej rozmowie, w której zostałam poproszona o opis bluzki i jej zdjecia. Ja: Dzien dobry, Przed 10 minutami rozmawiałam z panią ze sklepu i otrzymalam informacje, aby przesłac zdjęcia reklamowanej bluzki (otrzymanej dzisiaj) oraz jej opis. Bluzka wyglada na uzywana, jest bardzo pognieciona i nie jest z cała pewnoscia wykonana z lyocellu ( mam kilka bluzek z tego materiału ). Metka równiez wyglada na praną wielokrotnie i jest niemal nieczytelna. Posyłam zdjecia i prosze o szybka odpowiedz, czy zostanie przyslany kurier po ten towar. Unisono: Szanowna Pani, Dziękujemy za wiadomość - po weryfikacji produktu na magazynie, informujemy że koszula na magazynie jest w identycznym stanie jak na przesłanym zdjęciu. Model wykonany jest z lyocellu, który ma tendencję do gniecenia. Metka na której znajduje się skład, również jest mniej wyraźna niż metka ze sposobem konserwacji. Taki wydruk metek zdarza się u producentów. Zapewniamy że produkt który Pani otrzymała jest pełnowartościowy. Jeżeli nie spełnił Pani oczekiwań, należy odesłać produkt, zgodnie z procedurą zwrotów podaną na stronie. Niestety, nie moge tutaj pokazac zdjec - bluzka BIAŁA KOSZULA Z LYOCELLU art: 200-8369 BIANCO wyglada jak szmata.......

Klient_6W1v

02.05.2022

UNISONO

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi