Opinie użytkownika (2)

Brak kompetencji... Nie...
Brak kompetencji... Nie spotkałam się z takim podejściem do klienta!! Wprowadzają w błąd na każdym kroku, pytanie po co DPD mają politykę zgłaszania dyspozycji, które i tak nie dają gwarancji ich zrealizowania. Bezczelnie twierdzą, że nie ma takiego adresu. Gratulacje również, że kurierzy potrafią być w dwóch miejscach na raz, pobierając paczkę a jednocześnie niby próbował ja doręczyć.

Klient_EPEi

21.03.2022

DPD Polska

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wprowadzają w błąd...
Wprowadzają w błąd klienta!! pierwszy raz spotykam się z takim podejściem. twierdzą, że była próba doręczenia gdzie jej nie było zwłaszcza, że status był 6:40 pobranie z oddziału i w tym samym czasie kurier próbował dostarczyć paczkę, normalnie cud, że kurier potrafi być w dwóch miejscach na raz. Proszą o wypełnianie formularzy na stronie by wydać dyspozycję do paczki, gdzie olewają temat i usłyszałam, że takie zgłoszenie nie daje gwarancji przyjęcia go. dzwoniłam codziennie przez dwa tygodnie, i przez dwa tygodnie było by obiecane, utwierdzane że wszystko będzie załatwione i paczka dotrze do odbiorcy, po kolejnej rozmowie znów dostaje utwierdzona, że ponownie dali dyspozycję a 2 godziny później status przesyłki, zwrot do nadawcy... najgorsza firma !!! pytanie, tylko jeszcze po co Waszej firmie te wszystkie procedury zgłoszeniowe, skoro nic one nie dają...? brak słów na to co się stało...NIGDY WIĘCEJ ŻADNYCH WYSYŁEK !!!!!!!!

Klient_EPEi

21.03.2022

DPD Polska

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi