Opinie użytkownika (2)

Obsługa aptek stacjonarnych...
Obsługa aptek stacjonarnych , które wydają leki z internetowej apteki doz. jest super profesjonalna. Mam tylko żal do apteki internetowej ,która niestety coraz częściej ma opóźnienia obsługi klienta, coraz częściej jest brak leków i nie ma szansy odniesienia się bezpośrednio ,żeby chociazby zrezygnować z zamówienia bo leki są potrzebne ,a nie ma mozliwości realizacji zamówienia i trzeba kupić w innej aptece.

Klient_Mi0Z

18.01.2019

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Oto moja odpowiedź...
Oto moja odpowiedź do Aptekina wiadomość o opóźnieniu towaru ze względów technicznych. Przykro mi bardzo bo taka sytuacja zdarzyła się nie pierwszy raz i to akurat kiedy zamówiony produkt(olejek pichtowy) przeznaczony był dla bardzo chorej osoby, która mieszka zagranicą .Byłam zmuszona oddac Jej swój . Obecnie wyjeżdżam za kilka dni do sanatorium i sytuacja jest podobna. Wysłałam prośbę o wiadomość o dostępności Diohespanu.Dostałam Od Państwa odpowiedź i link do towaru gdzie jest napisane "produkt chwilowo niedostępny" Niestety sytuacji o " produkcie niedostępnym" jest coraz więcej . p.s. niestetu tej odpowiedzi do Apteki nie można wysłać, a chciałam powiadomic,że wyjeżdżam do sanatorium za kilka dni i jeżeli zamówienie nie będzie zrealizowane do końca tygodnia to będę zmuszona zrezygnować. informacja o podaniu kodu jest dziwna bo od wielu lat zamawiałam leki w tej aptece i nigdy żadnego kodu nie otrzymałam

Klient_Mi0Z

17.01.2019

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi