Zamówienie anulowane z powodu uszkodzenia produktu – rozumiem, zdarza się. Ale brak jakiejkolwiek rekompensaty, propozycji alternatywy czy realnej obsługi klienta to żenada. W zamian suchy e-mail i odsyłanie do programu lojalnościowego – serio? Nie polecam. Obsługa na poziomie lat 90., a nie nowoczesnej marki. Ostatni raz skorzystałam.
Zamówienie anulowane z powodu uszkodzenia produktu – rozumiem, zdarza się. Ale brak jakiejkolwiek rekompensaty, propozycji alternatywy czy realnej obsługi klienta to żenada. W zamian suchy e-mail i odsyłanie do programu lojalnościowego – serio? Nie polecam. Obsługa na poziomie lat 90., a nie nowoczesnej marki. Ostatni raz skorzystałam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.