Opinie użytkownika (1)

Chcę opowiedzieć, jak...
Chcę opowiedzieć, jak firma Fortum wprowadza swoich klientów w błąd. Umowa została podpisana na 12 miesięcy, po czym kontynuują ją automatycznie (bez ostrzeżenia o tym po kliknięciu umowy). Proces wypowiedzenia umowy trwa prawie pół roku, operatorzy nie podają wszystkich informacji o wypowiedzeniu, jedni mówią jedno, inni - drugie. Świadczenie usług medycznych nie różni się od zwykłych w żadnym szpitalu czy szpitalu. NIE POLECAM TEJ FIRMY NIKOMU, OCENIŁBYM 0. OBRZYDLIWA FIRMY!!!! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Klient_WtYGj

14.10.2022

Fortum

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
18.10.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zostawienie opinii. Zawieramy umowy o świadczenie usług medycznych przez Grupę LuxMED na czas określony. Po tym czasie klient może wypowiedzieć umowę. Jeśli tego nie zrobi umowa przedłuży się automatycznie na czas nieokreślony. Takie podejście zapewnia naszym klientom ciągłość świadczenia usług. Dzięki temu nie trzeba wielokrotnie podpisywać nowych umów. Okres wypowiedzenia trwa 3 miesiące. Staramy się, aby każdy klient został obsłużony profesjonalnie i kompleksowo. Jeżeli mają Państwo zastrzeżenia do przekazanych przez konsultantów informacji, proszę o kontakt na adres infopolska@fortum.com. Za jakość świadczonych usług medycznych odpowiada LuxMED. Obiekcje dotyczące świadczenia usług medycznych, proszę przesłać na adres obsluga.klienta@luxmed.pl. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi