Opinie użytkownika (2)

Robiłem od czasu...
Robiłem od czasu do czasu zakupy części ,płynów eksploatacyjnych w oddziale szik w swoim mieście aż do pewnego razu. padł mi akumulator AGM więc udałem się do sklepu szik zakupić akumulator Pan sprzedawca polecił mi akumulator firmy Bonnet gdyż sam taki używał więc taki zakupiłem. akumulator wytrzymał pół roku z dnia na dzień auto nie odpaliło ( nadmienię nie jeżdżę tylko po mieście ok 1000 km miesięcznie jazda mieszana). Akumulator próbowałem naładować lecz akumulator nie przyjmował prądu więc go reklamowałem, zastępczego akumulatora nie otrzymałem więc zakupiłem u nich następny akumulator myśląc że reklamacja będzie uznana. Jakież było moje zdziwienie że po 2 tygodniach dostałem SMS że reklamacja nie uznana akumulator odsyłają do producenta a producent ma na odp 2-3 miesiące w końcu przyszła odpowiedź od producenta że była zła moja eksploatacja akumulatora był często nie doładowany ( auto sprawdzone ładowanie ok jeżdżę na drugim akumulatorze już kilka miesięcy i nic się nie dzieje) nie dostałem od nich żadnych wykresów pomiarów tylko ogólną opinie że to klient winien oddaję sprawę do rzecznika praw konsumenta bo to nie chodzi mi o te 430 zł ale jakieś normalny stosunek do klienta który jest uznany przez FIRMĘ SZIK od razu winien. NIE POLECAM TEGO SKLEPU SPYCHAJĄ WSZYSTKO NA KLIENTA

Klient_oCCTs

18.11.2025

SziK

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Robiłem od czasu...
Robiłem od czasu do czasu zakupy części ,płynów eksploatacyjnych w oddziale szik w swoim mieście aż do pewnego razu. padł mi akumulator AGM więc udałem się do sklepu szik zakupić akumulator Pan sprzedawca polecił mi akumulator firmy Bonnet gdyż sam taki używał więc taki zakupiłem. akumulator wytrzymał pół roku z dnia na dzień auto nie odpaliło ( nadmienię nie jeżdżę tylko po mieście ok 1000 km miesięcznie jazda mieszana). Akumulator próbowałem naładować lecz akumulator nie przyjmował prądu więc go reklamowałem, zastępczego akumulatora nie otrzymałem więc zakupiłem u nich następny akumulator myśląc że reklamacja będzie uznana. Jakież było moje zdziwienie że po 2 tygodniach dostałem SMS że reklamacja nie uznana akumulator odsyłają do producenta a producent ma na odp 2-3 miesiące w końcu przyszła odpowiedź od producenta że była zła moja eksploatacja akumulatora był często nie doładowany ( auto sprawdzone ładowanie ok jeżdżę na drugim akumulatorze już kilka miesięcy i nic się nie dzieje) nie dostałem od nich żadnych wykresów pomiarów tylko ogólną opinie że to klient winien oddaję sprawę do rzecznika praw konsumenta bo to nie chodzi mi o te 430 zł ale jakieś normalny stosunek do klienta który jest uznany przez FIRMĘ SZIK od razu winien. NIE POLECAM TEGO SKLEPU SPYCHAJĄ WSZYSTKO NA KLIENTA

Klient_oCCTs

18.11.2025

SziK

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)