Opinie użytkownika (2)

Podczas ostatniego kontaktu...
Podczas ostatniego kontaktu z infolinią Alior bank proces konsultacji przebiegł bardzo szybko i pomyślnie. Telefon został szybko odebrany przez konsultanta, który się przedstawił i zapytał w czym może pomóc. Krótko opisałam swój problem, konsultant zadawał pytania. Potem, w celu weryfikacji, zadał kilka pytań o moje dane i produkty bankowe. Po potwierdzeniu tych danych rozwiązał mój problem i zapytał czy w czymś jeszcze może pomóc. Konsultacja była bardzo przyjemna i w razie kolejnych problemów wiem, że na infolinii szybko uzyskam pomoc

Klient_sdgkt

08.11.2025

Alior Bank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Sklep stacjonarny Bath&Body...
Sklep stacjonarny Bath&Body Works ma najwyższy poziom jakości obsługi. Wszyscy konsultanci są uśmiechnięci, noszą uniformy oraz są proaktywni. Od razu po wejściu do salonu zostałam powitana przez konsultantkę. Gdy rozglądałam się po sklepie i oglądałam produkty, inna konsultancka zapytała czy może w czymś pomóc. Czułam realną chęć pomocy z ich strony., bez żadnej presji. Sklep poza tym był czysty i uporządkowany, nie było pustych przestrzeni na półkach, promocje były widoczne, a w strefie testowania znajdowały się mydła do rak i kremy do rąk, aby każdy klient mógł osobiści przetestować. Chętnie wrócę do tego sklepu.

Klient_sdgkt

08.11.2025
Nie zgadzam się (0)