Opinie użytkownika (1)

Koszmarna , firma,...
Koszmarna , firma, od czerwca walczę o zwrot nadpłaconych pieniędzy, w czerwcu i maju nie działał pakiet lux med, pieniądze zapłacone na czas, firma twierdziła że lux med działa , w lux-medzie śladu po moim pakietu nie było. Pieniądze nadpłacone do grudnia nie zwrócone!!!!!!!!!! W październiku i Listopadzie nie czynna umowa , po miesiącu walki , dostaje wiadomość że w ramach rekompensaty za listopadi październik nie będą naliczane opłaty😅😅😅😅😅😅 Od 1.12 wznowiona umowa do 20.12 nie działa luxmed , z infolinią nie ma kompletnie porozumienia Fortum twierdzi że lux med działa, a lux med nie ma kompletnie śladu , mojej umowy DRAMAT .

Klient_xFOl8

20.12.2022

Fortum

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
20.12.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo nam przykro, że są Państwo niezadowoleni z naszej obsługi. Polecamy kontakt mailowy - infopolska@fortum.com. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi