Opinie użytkownika (1)

Zamówiłam kilka produktów...
Zamówiłam kilka produktów przez internet, płatności dokonałam niezwłocznie po zakupie. Po ponad tygodniu wysłałam zapytanie kiedy mogę się spodziewać mojego zamówienia, odpowiedzi nie otrzymałam. Po kolejnych 3 dniach ponowiłam pytanie, otrzymałam suchą informację, że zamówienie jest kompletowane (zaledwie 5 rzeczy). Wysłałam kolejnego maila, że na stronie apteki jest informacja mówiąca o wysyłce towaru w ciągu 3 dni, ja czekam już 10 i nadal nie wiem, czy towar został już wysłany, czy nie..... Dostałam kolejnego "suchego" maila z informacją, że towar jest kompletowany, ponieważ z przyczyn nie zależnych od apteki towaru nie mieli na stanie..... Niestety odpowiedzi na zadane pytania nie otrzymałam. Gdybym wiedziała, że będzie to trwało tyle czasu zapewne nie skorzystałabym z oferty apteki. Był to pierwszy i zapewniam, że ostatni zakup w tej aptece. Osoby tam pracujące powinny się nauczyć kontaktu z ludźmi, bo to dzięki klientom takie apteki mają racje bytu. Konkurencja jest duża i zapewne takie lekceważące traktowanie klienta nie przyciągnie ich więcej, a internet to księga w której takie opinie jak moja nie giną.....

Klient_xiAQ

26.11.2019

Apteka Słoneczna

Placówka

Wałbrzych, ul. Generała Władysława Andersa 183

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi