Opinie użytkownika (2)

Zamówienie złożone telefonicznie....
Zamówienie złożone telefonicznie. Pani, która odebrała nie znala menu i byla nie miła. Na zadane pytania o cenę wybranej pozycji, odpowiedziała,że nie wie i żeby sprawdzić na stronie. Zamówienie dotarło po ponad godzinie- pizze były zimne. Na doatek nie dostałam tych pozycji, które chciałam. Po zgłoszeniu reklamacji usłyszałam, że owszem mogą przygotować i przywieżć pozycję, której nie było,ale muszę czekać na nią kolejną godzinę...

Klient_yMb5X

31.03.2023

Telepizza

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zawsze świeże pieczywo...
Zawsze świeże pieczywo oraz warzywa/owoce. W sklepie jest schludnie-nawet gdy jest dużo klientów. Obsługa miła, sympatyczna, zawsze chętna do pomocy. Kolejka do kasy samoobsługowej przeważnie jest długa,ale bardzo sprawnie idzie- obsługa dba o to ,żeby ktoś z pracowników zawsze był obecny i w razie kłopotów pomógł klientom. Na minus waga w koszyku kasy samoobsługowej,która przy większej ilości zaków się zacina i nie zczytuje wagi mniejszych porduktów oraz bramka wyjsciowa- przed wyjściem trzeba zeskanowac paragon. Przy dużych i ciężkich zakupach jest to kłopot.

Klient_yMb5X

31.03.2023

LIDL

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi