Opinie użytkownika (4)

Wystrój lokalu schludny...
Wystrój lokalu schludny zachęca do zakupów, panuje porządek, szeroki asortyment wędlin oraz mięsa, wędliny oraz mięso świeże, szybka sprawna obsługa Klientów, mała przestrzeń dla Kolejki Klientów, brak możliwości płacenia kartą poniżej 20 zł, oraz brak umieszczonej takiej informacji, obsługa sklepu przy Klientach rozmawia na tematy prywatne.

Krzysztof_1282

01.04.2012

Gzella

Placówka

Gdańsk, Cieszyńskigo 36

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra wizualizacja...
Bardzo dobra wizualizacja placówki, w punkcie przyjęć obsługa stara się szybko obsłużyć Klienta. Pomimo nie umówienia się na usługę warsztatu zostałem obsłużony. Uprzedzono mnie, że mogę dłużej poczekać ponieważ w godzinie, w której się zjawiłem jest umówionych trzech Klientów. Zostałem zapewniony, że moja sprawa zostanie załatwiona jednak muszę uzbroić się w cierpliwość ponieważ nie są w stanie zagwarantować czasu obsługi. Pomieszczenie przystosowane dla czekających Klientów, jednak w przypadku dużej ilości oczekujących powyżej 8 osób jest kłopot z miejscem siedzącym. Telewizja włączona dla urozmaicenia oczekiwania, osoba z obsługi zaproponowała Klientom kawę, obsługa biura poza jednym przedstawicielem nie posiadała loga firmy. Na stanowiskach technicznych panował porządek. W momencie rozpoczęcia naprawy została przekazana informacja o przybliżonym czasie naprawy.

Krzysztof_1282

01.04.2012

CNF

Placówka

Gdańsk, Kartuska 240

Nie zgadzam się (0)
Ubiór obsługi zawierał...
Ubiór obsługi zawierał logo firmy, obsługa miła zachęcająca do zakupów, towar wystawiony i ułożony na półkach, duży wybór produktów, bardzo sympatyczna obsługa na stoisku mięsnym, z uśmiechem na twarz oraz delikatnym żartem zachęcającym do rozmowy.Pro sprzedażowe podejście obsługi stoiska mięsnego do Klienta. Obsługa tylko dwóch kas jednak sprawna bez kolejki.

Krzysztof_1282

25.03.2012

Piotr i Paweł

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (0)
Przedstawiciel serwisu w...
Przedstawiciel serwisu w krótkim czasie przyszedł do miejsca obsługi klienta. Ubiór pracownika zawierał logo firmy. Pracownik serwisu nie wskazał miejsca aby Klient mógł usiąść i przedstawić swoją sprawę. Pracownik serwisu nie przejawiał zainteresowania rozmową, brak uśmiechu na twarzy, zdawkowe odpowiedzi, pracownik nieuprzejmy.

Krzysztof_1282

25.03.2012

Serwis Haller

Placówka

Gdańsk, Odyseusza 20

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi