Opinie użytkownika (2)

Po wejściu do...
Po wejściu do marketu, skierowałem się w stronę działu sanitarnego. Byłem zainteresowany zakupem baterii wannowej. Po podejściu do półki, moją osobą zainteresował się sprzedawca Robert T. Uprzejmie się przywitał, pytając o moje potrzeby. Po uzyskaniu odpowiedzi, dokładnie zapytał o szczegóły i zaprezentował szeroką ofertę, przedstawiając wiele propozycji (modeli). Do bateri, które nie były wyposażone w wąż lub słuchawkę, polecił artykuły komplementarne różnego rodzaju. Szczególnie moją uwagę zwrócił jeden model, a sprzedawca zachęcił mnie do jego zakupu, prezentując jego cechy oraz możliwy sposób użycia. Zakup z pewnością doszedłby do skutku, lecz nie posiadałem odpowiedniej ilości pieniędzy. Sprzedawca zapytał, w czym mógłby jeszcze pomóc. Uprzejmie podziękowałem za wyczerpujące informacje i pomoc. Sprzedawca mile się pożegnał. Obsługa w markecie jest na wysokim poziomie, czułem się potraktowany niezwykle profesjonalnie. Market jest łatwo dostępny dla klienta, bez większego problemu można znaleźć poszukiwany produkt.

Krzysztof_162

26.10.2008

OBI

Placówka

Nie zgadzam się (16)
Po wejściu do...
Po wejściu do lokalu zająłem miejsce przy oknie, przy stoliku 4-osobowym. Wszystkie stoliki były czyste, tylko 2 zajęte. Byłem sam. Zostawiłem kurtkę na niestabilnym wieszaku, który był w rogu pomieszczenia. Udałem się do baru, aby zobaczyć ofertę z ulotki. Przy barze nie było nikogo, zatem, po zapoznaniu się z ofertą, musiałem chwilę poczekać na Panią z obsługi. Pani, która przyjmuje zamówienia, pojawiła się, gdy zadzwonił telefon. Zamiast zająć się mną, Pani odebrała telefon i przyjęła zamówienie telefoniczne. Po tym zapytała mnie grzecznie o moje zamówienie. Zamówiłem dużą pizze, korzystając z promocji "duża w cenie małej". Po złożeniu zamówienia zostałem zapytany, czy nie chcę niczego do picia. Odmówiłem i wróciłem na miejsce. Po chwili otrzymałem sztućce oraz sos do pizzy. Zarówno widelec, jak i nóż budziły wątpliwości pod względem czystości, wyraźnie nie były czyste. Udałem się do łazienki, gdzie brakowało jedynie ręczników papierowych. Na zrealizowanie zamówienia czekałem aż 18 minut, co budzi wątpliwości. Podczas posiłku poprosiłem o dokładkę sosu. Grzecznie zostałem obsłużony. Obsługa była w miarę życzliwa. W lokalu włączona była klimatyzacja, dość głośno grało radio, ogólna atmosfera dobra.

Krzysztof_162

21.10.2008

Da Grasso

Placówka

Toruń, Św. Katarzyny 6

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi