Opinie użytkownika (1)

Postawienie hipermarketu na...
Postawienie hipermarketu na Obłużu to był strzał w dziesiątkę. Klienci ze wszystkich pobliskich osiedli robią w nim zakupy. Doskonale wypełnili potrzeby mieszkańców tych dzielnic. Jednak to chyba jeden plus tego marketu. Wchodząc do sklepu z jakimiś własnymi rzeczami musimy poczekać czasem kilka minut, aż ktoś będzie chciał przyjąć nasze rzeczy. Często widzimy jak sami klienci się obsługują w tym punkcie, co sprawia że poczucie bezpieczeństwa w tym sklepie spada. Obsługa też nie zachwyca. Przeważnie są to kobiety które ciągle wdają się w rozmowy między sobą (nawet kasjerki). Alejki w sklepie są przeważnie po blokowane pozostawionymi paletami lub nieumiejętnie umieszczonymi wysepkami z promocyjnymi artykułami. Powinna byś otwarta większa ilość kas, gdyż te które są otwarte nie wyrabiają się z obsługą stojących w kolejce klientów(chodzi o 5 minut za które powinno się dostać 5zł).W chwili kiedy przyjeżdżam do marketu samochodem, czesto boje się o jego bezpieczeństwo z powodu dużej częstotliwości "elek", które upodobały sobie parking przed sklepem. Przed wejściem do marketu często spotyka się grupkę osób w stanie nietrzeźwym, którzy zaczepiają klientów.

Krzysztof_567

11.11.2009

Kaufland

Placówka

Września, Miłosławska 10

Nie zgadzam się (14)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi