Opinie użytkownika (3)

Wiedzę i kompetencję...
Wiedzę i kompetencję personelu ocenia dobrze. Kupiła w sklepie Koszałka drzwi stalowe.Zostały mi one sprzedane w promocyjnej cenie i dobrze zainstalowane.Personel był grzeczny i skory do pomocy.Oferta cenowa jest korzystna dla klienta. Organizacja dobra , czas obsługi do 5 minut. Wygląd miejsca obsługi jak na istniejące warunku schludny.

MARKA

11.02.2013

Koszałka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wiedzę i kompetencje...
Wiedzę i kompetencje personelu oceniam na dostateczny minus.Szukałam paneli z promocji w kolorze sosny. Bardzo długo czekałam na pracownika z działu podłóg.Wołano pracownika przez megafon . Pracownik przyszedł po 20 minutach w bardzo złym humorze .Skarcił mnie za to , że sama nie umiałam sobie poszukać podłogi.Chciałam również dowiedzieć się o cenę wianuszka bożonarodzeniowego .Bardzo niegrzecznie zostałam potraktowana , bo pani z personelu przybliżyła mi ten wianuszek bardzo blisko oczu i kazała mi samej sobie przeczytać cenę . Stało się to przyczyną tego , że unikam tego sklepu.W NOMI nie cały personel ubrany jest w strój służbowy. Klienci mylą się i proszą o pomoc siebie nawzajem.Asortyment duży, ceny wysokie.Czas obsługi przy kasie 5 minut.Towar rozrzucony.Kwiaty zwiędłe.W dziale ogrodu znikomy asortyment.

MARKA

11.02.2013

Koszałka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wiedzę i kompetencje...
Wiedzę i kompetencje personelu oceniam niedostatecznie.Personel sklepu wykazuje zbyt wąską specjalizację. Przy ustalaniu ceny towaru pomagały mi aż trzy osoby z personelu. Ceny towaru nie można było ostatecznie ustalić bo została wyłożona do sprzedaży przed jej ustaleniem. W konsekwencji towaru tego nie pozwolono mi kupić.Na sali sprzedażowej znajdowały się dwie osoby. Jedna zajmowała się układaniem towaru , druga kasą. Było bardzo dużo osób kupujących. Personel zajęty swoją pracą nie reagował na zawołania i prośby klientów. Personel ubrany był w kurtki z polaru koloru granatowego.Oferta niewielka. Ceny dość wysokie w stosunku do innych supermarketów.Organizacja dość dobra . Czas obsługi 10 minut dla jednego klienta.Towar rozrzucony zapewne przez klientów. Różne asortymenty ze sobą wymieszane.Opakowanie pieczarek przy odzieży.

MARKA

11.02.2013

LIDL

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi