Opinie użytkownika (2)

Trudno ocenić jakość...
Trudno ocenić jakość obsługi tej placówki ponieważ tej obsługi nie było. Przy wejściu stał ochroniarz i przez dłuższy czas miałam wrażenie, że jest to jedyna osoba z obsługi. Ponieważ często w tym sklepie przewiesza się ubrania z miejsca na miejsce (nierzadko odległe), nie mogłam zlokalizować bluzeczki, którą sobie wcześniej upatrzyłam. Postanowiłam poprosić kogoś z obsługi. Po, mniej więcej, 5 min. wyszła jedna pani z magazynu, która jednak nie potrafiła mi pomóc. Stwierdziła, że "już ich nie ma". Znalazłam ją jednak w końcu i udałam się bezpośrednio do kasy (bez mierzenia, ponieważ zrobiłam to już uprzednio) i tu napotkałam na kolejny problem. Przy żadnej kasie nie było nikogo. Ochroniarz widząc mnie miotającą się między jednym, a drugim stanowiskiem kasowym (są dwa: jedno przy wejściu, drugie na środku salonu), poinformował mnie, że kasjerka powinna się za chwilę zjawić i będzie obsługiwać kasę przy wejściu. Tak też się stało. Zakupiłam upragnioną bluzeczkę. Obydwie Panie posiadały idenyfikatory co zaliczam do plusów, jednak były tylko dwie na salon o powierzchni ok 600-700 m, co jest na minus. Asortyment bardzo dobrze wyeksponowany, bardzo dobrze również ometkowany. Bardzo schludnie i czysto.

Małgorzata_742

14.11.2009

New Yorker

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (19)
Do plusów personelu...
Do plusów personelu należy zaliczyć strój, który wyróżnia sprzedawców i pozwala klientom zlokalizować obsługę gdy potrzebują pomocy. Strój ten jednak nie zawsze jest schludny. Największym jednak problemem sprzedawców i kasjerów jest brak empatii. Większość personelu bardzo trudno nawet sprowokować do uśmiechu. Poza tym nie zawsze znają swój asortyment. Plusem jest duży wybór i dobra jakość produktów.

Małgorzata_742

13.11.2009

Bomi

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi