Opinie użytkownika (2)

Obsługa bardzo nie...
Obsługa bardzo nie przyjemna, sprawiająca wrażenie zniechęconej do pracy. Klient był obsługiwany zanim jeszcze poprzedni został obsłużony. Obsługa nie słucha klienta i sama sugeruje mu co chce kupić. Osoba obsługująca podnosi głos na klienta oraz ignoruje jego słowa. Jest za mało pracowników do obsługi klientów - jedna osoba w godzinach południowych, placówka znajduje się w bardzo ruchliwym miejscu przez co tworzą się kolejki.

Maciej_604

28.10.2010

Piekarnia Kłos

Placówka

Kraków, Kochanowskiego 22

Nie zgadzam się (0)
Pomimo atrakcyjnej oferty...
Pomimo atrakcyjnej oferty sprzedaży samochodów personel firmy Renault Wektor wprowadza klienta w błąd. Zamówiony towar nie zawsze odzwierciedla treść zamówienia. Pracownicy serwisu celowo wprowadzają klienta w błąd sugerując kosztowną naprawę uszkodzonej części, która tak naprawdę nie posiada żadnej usterki. Pracownicy salonu ukrywają przed klientem istotne szczegóły dotyczące zakupionego towaru jak na przykład - co obejmuje gwarancja. Po zwróceniu uwagi obsłudze pracownicy zachowują się arogancko.

Maciej_604

20.08.2010

Renault

Placówka

Bielsko-Biała, Warszawska 295

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi