Opinie użytkownika (1)

Przedstawiciel firmy spóźnił...
Przedstawiciel firmy spóźnił sie na spotkanie ok. pół godziny, był ubrany na sportowo.Gdy w końcu dotarł przywitał sie, przeprosił za spóźnienie. Gdy zapytałam o ofertę od razu przedstawił mi najnowszą promocję i najbardziej korzystną opcję dla klienta (jego zdaniem), nie analizował moich potrzeb jeśli chodzi o zapotrzebowanie na te usługi, typu jakie kanały oglądam, ile korzystam z internetu. Dodatkowo od siebie zaproponował, ze jeden miesiac oferuje mi za 1 zł, ale jeśli zapomni to powinnam zadzwonić i sie przypomnieć. Jako klient byłam zadowolona, oferta tania i dodatkowe propozycje. Jednak okazało się, że rachunek za pierwszy miesiąc nie wynosił 1 zł, jak mi to obiecano, po kontakcie telefonicznym z infolinia, okazało się, że przedstawiciel nie ma takich uprawnień aby oferowac mi miesiąc za 1 zł. Mimo dobrej oferty zachowanie przedstawiciela było na tyle nieetyczne (kłamstwo), ze jako klient nie skorzystam już usług tej firmy.

Magdalena_1239

14.04.2010
Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi