Opinie użytkownika (2)

Obsługa była miła...
Obsługa była miła lecz kelnerki w nieodpowiedni sposób odnosiły się do klientów. Ich odpowiedzi pasowały bardziej do rozmowy ze znajomymi. Bar był na przeciw miejsca w który siedziałam razem ze znajomymi i dokładnie widziałam to, co robi obsługa. Nie podobało mi się to, że gdy któraś z Pań lub któryś z Panów wstawał od stolika od razu został "obgadany" i oceniony przez obsługę. Czasem było to aż irytujące. Gdy podawano Nam jedno z dań jedna z kelnerek się potknęła i zawartość talerza się nieco przesunęła i troszkę spadło na ziemię. Kelnerka szybko poprawiła to palcami i położyła to na stoliku. Obsługę oceniam na 1.

Malwina_15

07.11.2008

KOMMES

Placówka

Lębork, Młynarska

Nie zgadzam się (22)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu specjalnie zwróciłam uwage na to jak zareaguje na mnie obsługa, najpierw mnie zmierzono wzrokiem od góry do dołu następnie odpowiedziano mi "dzien dobry". Odwiedziłam ten sklep z zamiarem kupna sukienki. Obsługa nie była do końca profesjonalna ponieważ zgadzano się ze wszystkim co mówię, nie udzielono mi konkretnej rady. Przytakiwano mi na każdym kroku. Gdy pytałam się o zdanie lub o ocenę mojego wyglądu w danej sukience odpowiadano mi cały czas jednym pytaniem: "a jak się Pani w niej czuje?". Nie mogłam narzekać na to, że byłam ignorowana. Zwróciłam uwagę na to jak podchodzono w tym samym sklepie do kobiety, która przyszła tam ze swoją córką. Nie wyglądały one na bogate. Gdy matka dziewczyny szukała wzrokiem którejś z ekspedientek te szybko znajdowały sobie jakieś zajęcie. w końcu jedna z nich podeszła do tej kobiety i od niechcenia zaczęła ją obsługiwać. Pozostałe ekspedientki przyglądały się im i komentowały ich wygląd nie zwracając uwagi na to, czy one to widzą czy też nie. Nie podobało mi się w tym sklepie to, że klient obsługiwany jest w tym sklepie pod kątem tego jak wygląda i ile ma w portfelu. Oceniam obsługę tego sklepu na -1

Malwina_15

07.11.2008

odzieżowa

Placówka

Lębork, Staromiejska

Nie zgadzam się (32)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi