Opinie użytkownika (3)

Poszukiwałem ostatnio paneli...
Poszukiwałem ostatnio paneli oraz nowych drzwi, gdyż muszę zrobić remont pokoju w mieszkaniu. Sklep Bbel-pol był jednym z kilku, które odwiedziłem. Mają tam duży wybór paneli w różnych cenach, kolorach i klasie ścieralności. Istnieje również możliwość bezpłatnego montażu w domu klienta, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, ponieważ nie we wszystkich sklepach istnieje taka możliwość. Obsługa sklepu jest bardzo miła i pomocna, praktycznie jak tylko wszedłem do sklepu podszedł do mnie sprzedawca i zaproponował pomoc w wyborze paneli oraz drzwi. Polecał różne modele i przedstawiał ich zalety. Zaproponował również darmową wycenę kilku wariantów, żebym mógł wybrać najbardziej optymalny.

Marcin_2181

05.10.2014

Bel-Pol

Placówka

Lubin, Prof. J. Zwierzyckiego 3

Nie zgadzam się (5)
Reklamacja dotyczyła usunięcia...
Reklamacja dotyczyła usunięcia danych z telefonu podczas naprawy wyświetlacza.Firma spóźniła się z naprawą telefonu, dodatkowo usunęła dane z telefonu, mimo że na zleceniu naprawy była zaznaczona odpłatna opcja zachowania danych.W salonie nikt nie poczuwał się do odpowiedzialności i odesłano mnie na infolinie.Tutaj zgłosiłem reklamację i została ona pozytywnie rozpatrzona, firma przyznała się do błędu oraz przyznała mi rekompensatę w postaci rabatu przy kolejnym abonamencie (zniżka 65 zł do następnej faktury).Obsługa na infolinii była bardzo miła, konsultantka dążyła do załatwienia sprawy podczas rozmowy proponując różne rozwiązania.

Marcin_2181

30.09.2014

T-Mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zaniosłem telefon do...
Zaniosłem telefon do naprawy gwarancyjnej (pęknięty wyświetlacz). Biuro T-Mobile w Galerii Cuprum Arena posiada 3 stanowiska do obsługi klienta, z czego 2 były czynne.Na miejscu wypełniłem formularz gwarancyjny z opcją naprawy wyświetlacza oraz pozostawienia danych na telefonie.Na miejscu dostałem informacje, że w ciągu 2 tyg telefon zostanie naprawiony.Niestety firma nie dotrzymała terminu dostawy, spóźnienie ponad tydzień czasu.Dodatkowo dostałem błędną informację o możliwości odebrania telefonu, gdy go fizycznie jeszcze nie było w salonie i niepotrzebnie udałem się do punktu tracąc czas.Okazało się również, że z telefonu zostały usunięte wszystkie dane, mimo że miały pozostać na telefonie.Na miejscu poinformowano mnie o możliwości zgłoszenia reklamacji przez infolinię.W samym salonie nikt nie poczuwał się do odpowiedzialności za to co się stało.

Marcin_2181

30.09.2014

T-Mobile

Placówka

Lubin, gen Władysława Sikorskiego 20

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi