Opinie użytkownika (1)

Po przeprowadzonej rozmowie...
Po przeprowadzonej rozmowie z konsultantką (ok. 20 min) dotyczącej zawarcia nowej umowy i ustaleniu szczegółów montażu na najbliższy pasujący termin tj. 6 listopada. Wziąłem dzień wolny w pracy, gdyż montaż miał się odbyć w godzinach 13-14. Niestety nie doczekałem się monterów więc zadzwoniłem, okazało się, że konsultantka nie przekazała umowy do realizacji. Ok każdemu może się zdarzyć, ale w takiej sytuacji to firma powinna się dostosować do kolejnego terminu. Ale niestety nie w tej firmie. Kolejny termin 3 dni później 11 lub 17, czyli ja muszę wziąć kolejny raz urlop bo ktoś się pomylił. Chyba nawet nie usłyszałem słowa przepraszam. Nie polecam!!

Marcin_2323

10.11.2015

FineMEDIA

Infolinia

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi