Opinie użytkownika (2)

Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na dobrym poziomie. Pracownicy kompetentni w zakresie swoich działów, niezbyt chętni do pomocy z własnej inicjatywy. Zbyt mała ilość otwartych kas (1 kasa na dział). Zbyt długi czas oczekiwania na obsługę, nawet przy małej liczbie klientów w niektórych działach (np. budowlanka). Niezrozumiały i czasochłonny system wydawania towaru przez personel sklepu, tj. otrzymujemy kartkę od sprzedawcy na towar który chcemy nabyć po czym płacimy za niego w kasie, wracamy do sprzedawcy i otrzymujemy wybrany towar. Ceny bardzo przystępne w porównaniu z konkurencją. Brak produktów markowych o wysokiej jakości. Niezbyt intuicyjnie i ergonomicznie porozkładane towary na półkach. Dobry dojazd i duży parking.

Marcin_2413

14.11.2017

Merkury Market

Placówka

Zamość, al. Jana Pawła II 2a

Nie zgadzam się (0)
Zbyt mała liczba...
Zbyt mała liczba pracowników do obsługi klientów, szczególnie na dziale mięsnym (czas oczekiwania na obsługę ok 10 min). Jakość obsługi na wysokim poziomie, obsługa miła i sympatyczna, chętna do pomocy. Na stanowisku z warzywami i owocami świeże produkty na bieżąco uzupełniane przez personel. Ilość otwartych kas adekwatna do liczby kupujących. Szeroki asortyment produktów, braki na bieżąco uzupełniane, lub informacja o chwilowym braku towaru. W związku z wprowadzeniem kas samoobsługowych nie zmniejszyły się kolejki do kas. Duży parking i dobry dojazd.

Marcin_2413

14.11.2017

Kaufland

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Konstytucji 3-maja 1/3

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi