Opinie użytkownika (1)

Personel obsługujący zatowarowanie...
Personel obsługujący zatowarowanie w sklepie, ubrany schludnie, zajęty wykładaniem towaru. W sali ekspozycyjnej ogólny nieład, palety ( 2 sztuki) ustawione w alejce z chemią. Zagrodziły mozliwość dotarcia do wybranych artykułów. W alejce z artykułami alkoholowymi stały nieuporządkowane palety ( 2 sztuki ) które utrudniały dotarcie do produktów. Fasing zachowany z małymi uwagami. Braki poszczególnych produktów na pułkach. Pracownicy alejkowi raczej nie chętni do udzielania informacji. Dopytywani podaja informacje typu: tam dalej Pan znajdzie. Personel obsługujący kasę. Młody pracownik, kobieta, wiek ok 22 lata. Brak wiedzy odnośnie procesu obsługi klienta. Pracownik sprawiał wrażenie nowozatrudnionego. W ubiorze brak stroju z elemantami identyfikującymi z danym podmiotem. Plakietka z imieniem. Ubiór schludny lecz sportowy. Kasjer wykonuje swoje czynności bez widocznej wprawy, widać brak wiedzy w obsłudze klientów instytucjonalnych. Brak pytania odnośnie rozdzielenie towarów ( 2 konsumentów ), skasowano łacznie! Padło pytanie odnośnie paragon/ faktura. Towary po skasowaniu nie zostały rozdzielone na chemię/ spożywcze. Skanowanie towarów od momentu wyłożenia na taśmę do momentu rozliczenia finansowego trwało 14 minut. Testowe zakupy na kwotę 250 zł, ok 50 produktów. Kasjer zwrócony w stronę kasy, nie nawiązał dialogu z konsumentem, oprócz wymaganych pytań, brak dodatkowych informacji odnośnie aktualnych ofert promocyjnych.

Marcin_820

08.12.2009

EUROCASH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi