Opinie użytkownika (1)

Dokładna wiedza personelu...
Dokładna wiedza personelu na temat dostępnych produktów coffeeheaven, również w kwestii nowości letnich, ich smaku w porównaniu ze standardowymi produktami, czy kaloryczności i konsystencji. Personel przyjemny, schludnie wyglądający, uśmiechnięty i otwarty na gości, jednak wychodząc z kawiarni, nie usłyszałam żadnych słów pożegnania, czy ponownego zaproszenia do kawiarni. Najwyraźniej brak klientów przy blacie obsługi wprawił personel w atmosferę rozluźnienia, ponieważ nikt nie dostrzegł wychodzącego klienta tuż przy barze coffeeheaven. Stoliki nie były sprzątane na bieżąco. Witryny czyste, świeże i błyszczące. Bogata gama oferowanych kaw, soków, napoi, shaków i inne. Mniej atrakcyjna oferta produktów stałych, ale wystarczająca, aby zdecydować się na coś do przegryzienia, nie rezygnując przez nadmierne propozycje. Towary, produkty odpowiednio poukładane na swoich miejscach. Ceny produktów dla przeciętnego polaka, czy studenta są dość wysokie, jednak w porównaniu do największych konkurentów rynkowych coffeeheaven (np starbucks) z pewnością niższe. Uciążliwe kody do wi-fi, które należy wpisywać w odpowiednim miejscu, aby otrzymać dostęp do internetu - zabierają dużo czasu, co znacznie utrudnia zaspokojenie potrzeby nagłego sprawdzenia czegokolwiek w swoim telefonem z wykorzystaniem dostępnej sieci wi-fi. Brak kolejki i tłumów ludzi z pewnością przyczynił się do szybkiej obsługi mojej osoby.

Marlena_197

22.05.2012

coffeeheaven

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi