Opinie użytkownika (1)

Sklep dość dobrze...
Sklep dość dobrze wyposażony, rzadko brakuje jakiegoś produktu w danym kolorze/rozmiarze. Asortyment klarownie porozkładany na półkach, zachowany porządek i czystość. Największy problem - obsługa. Bardzo długo szuka się sprzedawcy, bardzo często osoby te są poza punktami Info na dziale, trudno je zlokalizować. Obsługa pojedynczego Klienta trwa dość długo, co jest dobre, bo sprzedawca zwykle się angażuje, natomiast czekanie na swoją kolej zniechęca. Punkty Info na działach często są zabałaganione, najgorzej wygląda Punkt Obsługi Klienta - bałagan, pracownicy spędzają czas na prywatnych rozmowach często nie zwracając uwagi na to, że ktoś czeka przy ladzie.

Marta_759

11.11.2009

Leroy Merlin

Placówka

Łódź, Jana Karskiego 5

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi