Opinie użytkownika (2)

Na hali brak...
Na hali brak jest pracowników, którzy mogliby służyć klientom pomocą. Na stoiskach z obsługą (mięso, wędliny, sery) czas oczekiwania na obsłużenie często przekracza 5 minut, natomiast obsługujący bywają nieuprzejmi. Lepiej jest na linii kas, tam obsłucha odbywa się sprawniej, nie spotkałam się również z niemiła uwagą ze strony kasjerów. W sklepie utrzymany jest porządek, produkty znajdują się na przeznaczonych im miejscach, często się jednak zdarza, że brakuje towaru.

Martyna_437

09.03.2014

Kaufland

Placówka

Żagań, Przyjaciół Żołnierza 7

Nie zgadzam się (1)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Krakowie przy ul. Bratysławskiej. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie. Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy Kaufland Team
Po kilkuminutowym oczekiwaniu...
Po kilkuminutowym oczekiwaniu (było to czwartkowe późne popołudnie), zostałam obsłużona przez uśmiechniętą i otwartą konsultantkę, która prawidłowo zidentyfikowała moje potrzeby, odcień i rodzaj cery. Dokonałam zakupu stosowanego przeze mnie regularnie podkładu oraz, poleconego i dobranego przez konsultantkę pudru, z którego jestem umiarkowanie zadowolona. Minusem dla sklepu może być fakt, iż przy którejś z poprzednich wizyt, inna konsultantka poleciła mi puder, którego dobór został w opisywanej wizycie skrytykowany, a krytykowanie doboru kosmetyków przez innego konsultanta tego samego sklepu zmniejszyło moje zaufanie do marki. Nie zaproponowano mi wypróbowania pudru na skórze, odcień został dobrany wzrokowo. Przy kasie zaproponowano mi zakup kilku innych produktów, co wprawiło mnie w zakłopotanie ze względu na każdorazową konieczność odmowy

Martyna_437

09.03.2014

INGLOT

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi